آشنایی با ارتش سفالی چین

به گزارش وبلاگ ورامین، ژاک شیراک , رئیس جمهور سابق فرانسه , زمانی گفت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که از چین بازدید کرده است مگر اینکه کسی این جنگ جویان سفالی را دیده است. زمانی که روستاییان محلی برای آب حفر می شدند و برای حفاظت از امپراتور (چین شی هوانگ در دوران پس از مرگ) ساخته شده بودند , این جنگ جویان و جنگ جویان و اسب ها در طول دهه 1980 کشف شدند.

آشنایی با ارتش سفالی چین

اگر در تور چین باشید حتما با ارتش سفالی دیدار خواهید کرد. ساخت این جنگ جویان سفالی جالب و جالب است و با توجه به این که بیش از 4000 سال قدمت دارند، از نظر مهارت ساخت بسیار پیشرفته هستند. بررسی ها نشان داد که وزن آن ها بین دو هزار و نیم کیلو گرم است که نشان می دهد آن ها در دماهای بین درجه سانتی گراد و درجه سانتی گراد به وجود آمده اند. اسامی هنرمندانی که این مجسمه ها را ایجاد کرده اند بر روی هر ردای جنگی، پا یا زره نوشته شده است.

تصور می شود که کل این پروژه چند سال طول کشیده است تا هنرمندان زیادی را از چندین استان به دست آورند. امپراطور چین، مانند تزارها در روسیه، هزاران زندگی را برای ایجاد پروژه های رویایی فدا کرد که در پی آن برخی از جالب ترین بینش های خود را به چین باستان ارائه دادند.

اینها عبارتند از دیوار بزرگ چین، مقبره مشهور شهر که توسط یک ارتش سفالی با اندازه زندگی و یک سیستم عظیم جاده ای محافظت می شود. از زمانی که شورای دولتی اجازه افتتاح یک موزه در سایت عشق آباد را داده است، او به عنوان یکی از بزرگ ترین جاذبه های باستان شناسی جهان شناخته شده است و در حال تبدیل شدن به موضوعی برجسته در نقشه مسافران کنجکاو است.

طاق های شیاردار

بنا به گفته سیما کویین (قبل از میلاد - پیش از میلاد)، ساخت این مقبره در سال قبل از میلاد آغاز شد و کارگران مهاجر را درگیر کرد. این سایت در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این موزه متشکل از سه سرداب است که هر یک از آن ها با ابعاد و حالات چهره متفاوت است. این کاواک بزرگ ترین کاواک در روز ملی چین است.

ستون های قشون در جلو و پس از آن ارابه های جنگی پشت جبهه قرار دارند. این کاواک در شمال شرقی کاواک ایجاد می شود. آن شامل بیش از هزاران جنگجو و ارابه های باری از چوب بود و برای عموم باز می شد. به نظر می رسید مرکز فرماندهی ارتش باشد. با جنگ جویان، کالسکه جنگی و چهار اسب به نمایش درآمد. روی هم رفته، سربازان، اسب ها، ارابه ها از این سنگرها بیرون آمده اند. بیشتر آن ها احیا شده اند اما برخی از آن ها از قرار دریافت در معرض چندین میلیون بازدید کننده در سایت رنج می برند.

اولین امپراتور

چین شی هوانگ - اولین امپراتور سلسله کین به نام Ying ژنگ در دوران of به جهان آمد. اولین فردی که چین را متحد می کند به عنوان"overachiever مزمن"توصیف شده است.

او پس از غلبه بر شش کشور بزرگ، یعنی measurements، واحد پول و دولت، ساختمان مجموعه قابل توجهی از چهره های خاک رس را مامور کرد تا با او دفن شوند - این ایده این بود که ارتش سفالین وی قدرت جهان روح را به او خواهد داد، و احتمالا ً ارتش برای رسیدن به زندگی پس از مرگ ضروری است.

امپراطور مورد انتقاد شدید قرار گرفت و دریافت که تقریبا ً همه متن نوشته شده سوزانده شده اند و گفته می شود فراتر از دفن منتقدان علمی است.

رسیدن به آنجا

این موزه به راحتی از ایستگاه قطار Xian در مقابل ایستگاه قطار Xian قرار گرفته است. این 306 مورد از طریق Huaqing اسپرینگز برگزار می شود. متناوبا، Terracotta Terracotta سبز را می توان از همان مکان گرفت که سریع تر اما کمی گران تر هستند.

تاکسی ها در دسترس هستند، اما آگاه باشید که هیچ نرخ نصب نشده در محل وجود ندارد، بنابراین ممکن است بیش از آنچه که آرزو داشتید پرداخت کنید.

ارتش واقعی یک پیاده روی 15 دقیقه ای خوب از نقطه سقوط است. زمانی که آنجا، راهنماهای تور انگلیسی زبان را می توان از خارج استخدام کرد، آن ها راه می روند و شما را در اطراف محل برای یک قیمت صحبت می کنند.

به "آشنایی با ارتش سفالی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ارتش سفالی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید