آماده باش کامل ستادهای خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران ، تمهیدات ستادهای خدمات سفر در صورت بارندگی شدید و وقوع سیلاب

به گزارش وبلاگ ورامین، ارتباط ویدئو کنفرانسی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با ستادهای اجرایی استان های مختلف با حضور فریدون محمدی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و رحمت الله رئوف حنان مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید.

آماده باش کامل ستادهای خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران ، تمهیدات ستادهای خدمات سفر در صورت بارندگی شدید و وقوع سیلاب

به گزارش وبلاگ ورامین، در این ارتباط ویدئوئی، فریدون محمدی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن شنیدن گزارش های ستادهای خدمات سفر در استان های اصفهان، خراسان رضوی، لرستان، خوزستان، گیلان، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، کردستان، یزد، مرکزی، قزوین، کرمانشاه و چهار محال و بختیاری بر آماده باش این استان ها در صورت بارش شدید باران و وقوع سیلاب تأکید کرد.

در این ارتباط ویدئویی، در مورد وضعیت ارائه خدمات به مسافران با توجه به وضعیت جوی اعلام شده تأکید و ستادهای خدمات سفر نیز گزارش های خود را در این خصوص ارائه دادند.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، توصیه های لازم را در مورد بارندگی ها و دستور العمل 10 بندی و برگزاری حتمی جلسه اضطراری به ستادهای خدمات سفر استان های فوق اعلام نمود.

در این ارتباط ویدئویی، اعلام شد که ستاد بحران در تمام استان های کشور تشکیل شده و تمام ستادهای خدمات سفر در استان های مختلف آماده ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

فریدون محمدی با اشاره به سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به استن های غربی کشور گفت: سفر دکتر مونسان به غرب کشور دارای پیغام مهمی برای تحقق هدف توزیع سفر و شناساندن غرب کشور به مسافران نوروزی برای ورود گردشگر بیشتر است.

محمدی همچنین به سامانه 09629 اشاره نمود و گفت: این سامانه یک سامانه جامع و کامل است و باید به همه گردشگران و مسافران نوروزی در تمام استان ها به خوبی معرفی گردد.

منبع: میراث آریا

به "آماده باش کامل ستادهای خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران ، تمهیدات ستادهای خدمات سفر در صورت بارندگی شدید و وقوع سیلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش کامل ستادهای خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران ، تمهیدات ستادهای خدمات سفر در صورت بارندگی شدید و وقوع سیلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید