تقدیر وزیر بهداشت از پرستاری که مراسم ازدواجش را به تعویق انداخت

به گزارش وبلاگ ورامین، وزیر بهداشت از نسیم شوستری پرستاری که مراسم ازدواج خود را به دلیل خدمت رسانی به بیماران کرونا در بیمارستان فیروزآبادی به تعویق انداخت، تقدیر کرد.

تقدیر وزیر بهداشت از پرستاری که مراسم ازدواجش را به تعویق انداخت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ورامین، مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت به نمایندگی از سعید نمکی وزیر بهداشت ازنسیم شوستری پرستار بخش کرونای بیمارستان فیروزآبادی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا، شبانه روزی در حال خدمت رسانی به بیماران بوده و قرار بود در اسفند 1398 ازدواج کند، اما به خاطر گسترش بیماری کرونا و حضور دائمش در بیمارستان، مراسم ازدواجش را به تعویق انداخت، تقدیر نموده و هدیه وزیر بهداشت را تقدیم وی کرد.

در متن پیغام وزیر بهداشت آمده است: با خبر شدیم که پس از مدتها صبوری و پروانه سان، تن بر آتش بلازدن و مراقبت از بیماران کرونایی، توانستید مراسم عقد و پیمان آسمانی تان را برگزار کنید. ضمن تبریک و آرزوی زندگی سرشار از مهر و عشق و تندرستی برای سرکار عالی و همسر گرانقدرتان از فداکاری های فراموش ناشدنی این ایام تان ممنونم.

ملت ایران هرگز فراموش نخواهد کرد که زنان و مردان ایثارگری در روزهای سخت و پر بلا چگونه دل بر آتش زدند و جسم و جان و تمناهایشان را به قربانگاه عشق خدمت به نیازمندان بردند.

برای همه شهدای مدافع سلامت در این شب های با عظمت قدر آرزوی هم نشینی با امیرمومنان علی (ع) و برای بیماران شفای عاجل و برای خدمتگزاران مدافع سلامت کامیابی و ایام خوش آرزومندم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقدیر وزیر بهداشت از پرستاری که مراسم ازدواجش را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر وزیر بهداشت از پرستاری که مراسم ازدواجش را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید