ستایش در شمال و جنوب ایران

به گزارش وبلاگ ورامین، ساخت مجموعه ستایش که این روزها در لوکیشنی واقع در غرب تهران ادامه دارد، در مقاطعی قرار است در شمال و جنوب ایران نیز ادامه داشته باشد.

ستایش در شمال و جنوب ایران

به گزارش وبلاگ ورامین، تاکنون 80 درصد از مجموعه ستایش به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب تصویربرداری شده است و عوامل این مجموعه، این روزها در لوکیشنی واقع در غرب تهران مشغول کار هستند.

تصویربرداری فصل سوم سریال ستایش از فروردین 1397 شروع شده و هم اکنون ادامه دارد.

داریوش ارجمند و محمد سلوکی و نرگس محمدی که از بازیگران اصلی این مجموعه محسوب می شوند، پیش از این سکانس هایی را ایفا نموده اند و اکنون نیز در مجموعه حضور دارند.

رسول نجفیان، کیهان کلکی، شهرام پوراسد، فریبا نادری، لاله مرزبان، رضا داوود نژاد، فرهاد جم و مهدی میامی از دیگر بازیگران فصل سوم ستایش هستند.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده: آرمان زرین کوب، کارگردان: سعید سلطانی، نویسنده: سعید مطلبی، مدیر فراوری: حامد خاکدامن، مدیر تصویربرداری: عبدالله عبدی نسب، مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان ورنامخواستی، طراح صحنه و لباس: مهدی سعیدی، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، صدابردار: عبدالرضا حیدری، مدیر تدارکات: امیر مرایی، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ستایش در شمال و جنوب ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستایش در شمال و جنوب ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید