سخنگوی انصارالله: ائتلاف متجاوز دست به قتل عام اسیران در ذمار زد

به گزارش وبلاگ ورامین، سخنگوی انصارالله یمن اظهار داشت که ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی جنایتی وحشتناک علیه زندان اسرا، که نامی آشنا برای مردم و کمیته بین المللی صلیب سرخ در استان ذمار است، مرتکب شد.

سخنگوی انصارالله: ائتلاف متجاوز دست به قتل عام اسیران در ذمار زد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ورامین به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت دولت نجات ملی یمن، امروز- یکشنبه- تأکید کرد جنگنده های ائتلاف سعودی- آمریکایی دست به جنایت وحشتناکی علیه زندان اسرا و بازداشتی ها در محلی، که نامی آشنا برای مردم، بازدیدکنندگان و کمیته بین المللی صلیب سرخ در استان ذمار است، زدند.

عبدالسلام در صفحه خود در تلگرام نوشت: ائتلاف دشمن قبل از ارتکاب این قتل عام بیان کرد که عملیات به اصطلاح موفقیت آمیزی علیه انبارهای موشکی در ذمار انجام داده است.

طبق این گزارش، ائتلاف متجاوز بامداد امروز زندان المقصوف در استان ذمار در غرب این کشور را بمباران کرد که در نتیجه آن، دست کم 40 نفر کشته و 30 نفر زخمی شدند.

عبدالقادر المرتضی رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن با اعلام این که در زندان المقصوف حدود 170 تا از اسرای دشمن نگهداری می شدند، عربستان سعودی و امارات را مسئول کامل بمباران این زندان و پیامدهای این حمله جنایتکارانه خواند.

دقایقی بعد از این بمباران، شبکه تلویزیونی الاخباریه سعودی به نقل از ائتلاف گزارش داد طی عملیات موفقیت آمیز ائتلاف در استان ذمار یک پایگاه نظامی انصارالله هدف نهاده شد که جزو اهداف مشروع بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سخنگوی انصارالله: ائتلاف متجاوز دست به قتل عام اسیران در ذمار زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی انصارالله: ائتلاف متجاوز دست به قتل عام اسیران در ذمار زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید