همه اتهامات علیه حزب الله درباره انفجار بندر بیروت باطل است

به گزارش وبلاگ ورامین به نقل از المیادین، حزب الله لبنان گفت که علیه افراد و رسانه هایی که در موضوع انفجار بندر بیروت، انگشت اتهام را به سوی حزب الله نشانه گرفتند، اقامه دعوا نموده است.

همه اتهامات علیه حزب الله درباره انفجار بندر بیروت باطل است

ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان گفت: بعضی رسانه ها، انگشت اتهام را پس از انفجار بندر بیروت به سوی حزب الله نشانه رفتند. همه اتهامات علیه حزب الله باطل و بدون مدرک و دلیل بود.

وی اضافه کرد: اتهامات علیه حزب الله ننگ آور و بی ارزش است. بعضی از ویرانی و نیز مقاومت که حامی لبنان است، بهره برداری می نمایند. ما علیه اشخاص حقیقی و حقوقی ورسانه هایی که انگشت اتهام را در انفجار بندر بیروت متوجه ما کردند، شکایت کردیم.

الموسوی گفت: ما علیه سایت های فتنه افکن اقامه دعوا کردیم و مدارک و مستنداتی داریم که ثابت می نماید که اتهامات آنها علیه ما باطل است. علیه فارس سعید و پایگاه وابسته به القوات اللبنانیه اقامه دعوا نموده ایم.

وی به تحرکاتی که با هدف خدشه وارد کردن به وجهه حزب الله می گردد، اشاره نمود.

لازم به ذکر است که بعد از انفجار عظیم بندر بیروت از همان لحظات آغازین بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی و رسانه های داخلی و خارجی لبنان انگشت اتهام خود را به سوی حزب الله لبنان نشانه گرفتند.

در این مدت با وجود روشنگری و اظهارات و ادله و قرائن بسیاری که از سوی مسوولان حزب الله و دبیر کل این حزب سید حسن نصرالله مبنی بر عدم دخالت این حزب در این انفجار همچنان بعضی از رسانه ها و اشخاص به دنبال افترا زنی بدون هیچ ادله و دلیلی به حزب الله لبنان بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همه اتهامات علیه حزب الله درباره انفجار بندر بیروت باطل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه اتهامات علیه حزب الله درباره انفجار بندر بیروت باطل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید