پایداری شبکۀ ایرانسل در مناطق سیل زده

به گزارش وبلاگ ورامین، در پی وقوع سیل و آب گرفتگی شدید در بعضی از مناطق ایران، ایرانسل پیروز شد پایداری شبکه و خدمت رسانی به مشترکان را در شرایط بحران، حفظ کند.

پایداری شبکۀ ایرانسل در مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ورامین به نقل از روابط عمومی ایرانسل؛ ایرانسل ضمن اعلام همدردی با خانواده های جان باختگان سیل اخیر در بعضی از مناطق ایران، گفت که با وجود وقوع سیل، شبکۀ این اپراتور در این مناطق، کاملاً پایدار و در حال خدمت رسانی به مشترکان بوده است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد 100 درصدی شبکه به صورت 24 ساعته، همیشه در حالت آماده باش واقع شده است تا در صورت بروز و مشاهده کوچک ترین مشکل، آن را رفع نموده و بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که به وسیله رومینگ ملی، میزبانی می نماید، ارائه دهد.

طی روزهای اخیر، بارش شدید و آب گرفتگی معابر، موجب بروز سیل در مناطقی از استان های خوزستان، بوشهر، فارس، کرمان و هرمزگان و در کمال تأسف، درگذشت تعدادی از ایرانیان عزیز شده بود.

ایرانسل، از ابتدای راه اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا نموده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پایداری شبکۀ ایرانسل در مناطق سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایداری شبکۀ ایرانسل در مناطق سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید