یاری های انسان محبت آمیز جمهوری آذربایجان به ایران ارسال شد

به گزارش وبلاگ ورامین، وزارت حوادث غیرمترقبه جمهوری آذربایجان، از ارسال یاری های انسان محبت آمیز شامل چادر و دو دستگاه بیل مکانیکی برای یاری به سیل زدگان ایرانی اطلاع داد.

یاری های انسان محبت آمیز جمهوری آذربایجان به ایران ارسال شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ورامین، یک وزارتخانه دولت جمهوری آذربایجان اظهار داشت که این کشور به دنبال دستور رئیس جمهور این کشور برای یاری به سیل زدگان در ایران، یک محموله یاری های انسانی محبت آمیز به این کشور همسایه ارسال نموده است.

وزارت حوادث غیرمترقبه جمهوری آذربایجان اظهار داشت که این یاری های انسان محبت آمیز شامل 75 چادر، 150 بطری آب در اندازه های مختلف، 5 قایق لاستیکی، 140 دست لباس کار، 320 دست لباس امداد، 200 جلیقه نجات، 166 عدد ست آشپزخانه و 3 هزار دست تختخواب می گردد.

خبرگزاری ترند، ارزش مادی این یاری انسان محبت آمیز ارسالی به ایران را در مجموع 950 هزار منات (واحد پولی جمهوری آذربایجان) اعلام نموده است.

این وزارتخانه پیشتر اعلام نموده بود که به منظور اجرای دستور الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در زمینه یاری به سیل زدگان ایرانی، در تدارک برای ارسال این یاری ها است.

سیل ویرانگر در ایران به دنبال بارش های شدید باران از آخرین روزهای سال گذشته در مناطق مختلف کشور شروع شد و در نتیجه آن علاوه بر تخریب زیرساخت ها، حداقل 70 نفر جان خود را از دست داده اند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "یاری های انسان محبت آمیز جمهوری آذربایجان به ایران ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های انسان محبت آمیز جمهوری آذربایجان به ایران ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید