3 برنز دیگر پومسه روهای ایران در قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ ورامین، در انتها رقابت های روز سوم پومسه قهرمانی دنیا، نمایندگان ایران سه مدال برنز دیگر را کسب کردند تا تعداد مدال های ایران به 8 برسد.

3 برنز دیگر پومسه روهای ایران در قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ ورامین، سومین روز رقابت های پومسه قهرمانی دنیا 2018 چین تایپه از صبح امروز (شنبه) 26 آبان ماه 1397 برگزار گردید که پومسه روهای ایران توانستند سه مدال برنز دیگر را کسب که و تا خاتمه رقابت های امروز 8 مدال مختلف را برای تیم ملی کشورمان در جدول مدال ها ثبت نمایند.

به این ترتیب در جریان رقابت های امروز ابتدا تیم پومسه نوجوانان (رده سنی 15 تا 17 سال) پسران با ترکیب محمدعلی عباس نژادیان، آرمین اسدی و رضا نظری موفق به کسب مدال برنز دنیا شد.

در ادامه تیم پومسه دو نفره نونهالان (12 تا 14 سال) کشورمان نیز با ترکیب بر سکوی سوم دنیا ایستاد.

در بخش تیمی رده سنی 31 تا 40 سال مردان نیز تیم ایران با ترکیب علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری توانست پنجمین مدال برنز را برای کاروان کشورمان کسب کند.

اما در ادامه رقاتب های امروز در بخش انفرادی، مرجان سلحشوری در رده سنی 18 تا 30 سال نتیجه را به نماینده پرو واگذار کرد و حذف شد. راضیه آقایی در رده سنی 15 تا 17 سال با واگذاری نتیجه برابر پومسه رو تایلند از دور رقابت ها کنار رفت و در کوروش بختیار نیز در پومسه ابداعی رده سنی بالای 17 سال از دور رقابت ها حذف شد.

همچنین تیم سه نفره رده سنی 18 تا 30 سال نیز در هر دو گروه دختران و پسران با واگذاری نتیجه به حریفان از دور رقابت ها کنار رفتند.

مدال های طلا تیمی رده سنی 31 تا 40 سال بانوان(آتوسا فرهمند، سید معصومه حسینی و سونا رزاقی)

مدال های نقره انفرادی رده سنی 31 تا 40 سال بانوان(آتوسا فرهمند)

مدال های برنز تیمی رده سنی 12 تا 14 سال بانوان(ساناز تقی پور، پرستو زینالی و یاسمن لیموچی) تیمی رده سنی 15 تا 17 سال بانوان(راضیه آقایی، زینب طغیانی و ریحانه عمرانی مقدم) تیمی رده سنی 31 تا 40 سال مردان(علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری) تیمی رده سنی 15 تا 17 سال پسران(محمدعلی عباس نژادیان، آرمین اسدی و رضا نظری) تیمی رده سنی 31 تا 40 سال مردان(علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری) تیمی رده سنی 12 تا 14 سال(پرستو زینالی و سید احسان صداقت)

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "3 برنز دیگر پومسه روهای ایران در قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 برنز دیگر پومسه روهای ایران در قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید