30 کارشناس کمیته دفاتر خدمات مسافرتی گزارش های مردمی را در ایام نوروز پیگیری می کنند

به گزارش وبلاگ ورامین، رئیس کمیته دفاتر خدمات مسافرتی ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: 30 کارشناس، گزارش های مردمی در مورد تورها و مسیرهای گردشگری را در ایام نوروز بررسی و پیگیری می کنند.

30 کارشناس کمیته دفاتر خدمات مسافرتی گزارش های مردمی را در ایام نوروز پیگیری می کنند

حرمت الله رفیعی رئیس کمیته دفاتر خدمات مسافرتی ستاد هماهنگی خدمات سفر و رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و جهان گردی ایران در گفت و گو با وبلاگ ورامین، اضافه کرد: براساس هماهنگی های اجرا شده و برگزاری جلسات مشترک بین مسئولان سازمان و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، تلاش خواهیم کرد مردم نوروزی خوب و بدون دغدغه ای داشته باشند.

او اضافه کرد: کمیته دفاتر خدمات مسافرتی ستاد هماهنگی سفر با استان ها و شهرستانها در ارتباط است و هرگونه تخلف و کوتاهی از طرف دفاتر خدمات مسافرتی با سرعت رفع می شود، خوشبختانه تاکنون شاهد اتفاق خاصی در این حوزه نبودیم و امیدواریم این روند تا خاتمه تعطیلات استمرار داشته باشد.

رفیعی اضافه کرد: خوشبختانه امسال هماهنگی بین ستاد هماهنگی خدمات سفر با بخش خصوصی در حد بسیار عالی است، حضور فعالان بخش خصوصی در ستاد به عنوان مجریان حوزه گردشگری بسیار لازم و ضروری بود و خوشحالیم که امسال بخش خصوصی بیش از گذشته دیده شده است.

رئیس کمیته دفاتر خدمات مسافرتی ستاد هماهنگی خدمات سفر اضافه کرد: بخش خصوصی فروشنده محصولات است و باید جوابگوی توقعات و موضوعات مردم در این حوزه باشند، دولت باید نظارت با بر عهده داشته باشد و جوابگویی را به بخش خصوصی واگذار کند.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و جهان گردی ایران ادامه داد: بخش اعظمی از دفاتر خدمات مسافرتی در کشور براساس استانداردها و قوانین موجود فعالیت می کنند، رسیدگی به تخلفات دفاتری که خارج از قوانین فعالیت دارند به طور جدی در دستور کار است.

رفیعی گفت: 30 کارشناسی به صورت تخصصی در کمیته دفاتر خدمات مسافرتی ستاد هماهنگی خدمات سفر مشغول به فعالیت هستند و رسیدگی به گزارش های رسیده از مردم در مورد تورها، مسیرها و موضوعات احتمالی را بر عهده دارند.

منبع: میراث آریا

به "30 کارشناس کمیته دفاتر خدمات مسافرتی گزارش های مردمی را در ایام نوروز پیگیری می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 کارشناس کمیته دفاتر خدمات مسافرتی گزارش های مردمی را در ایام نوروز پیگیری می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید