انتشار فراخوان نمایشگاه هنر و علم حرکت

به گزارش وبلاگ ورامین، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان با انتشار فراخوانی از پژوهشگران برای شرکت در رویداد بین المللی هنر و علم حرکت دعوت کرد.

انتشار فراخوان نمایشگاه هنر و علم حرکت

به گزارش وبلاگ ورامین به نقل از روابط عمومی مجموعه دنیای کاخ گلستان، مسعود نصرتی مدیر مجموعه میراث دنیای کاخ گلستان امروز چهارشنبه 11 مهر 97 با اعلام این خبر گفت: مفهوم حرکت از مباحث بنیادی چالش برانگیز در تاریخ علم و هنر بشری محسوب می گردد و چنان گسترده و دنیا شمول است که در تمامی گونه های علمی و هنری ردپایی عمیق دارد، فقدان آنالیز این مفهوم در عرصه های وسیع به شکلی چشم گیر باعث گردیده است تا کاخ گلستان به همراهی دانشگاه بورگونی فرانسه، پژوهشگاه میراث فرهنگی و موزه سینما همایشی با عنوان هنر و علم حرکت در دی ماه سال 97 برگزار کند.

او اضافه نمود: این رویداد با سه محور هنر و علم حرکت در عکس های دوره قاجار، هنر و علم حرکت در حوزه سینما و هنر و علم حرکت در هنر معاصر برگزار می گردد و در نظر دارد تا مفهوم حرکت در علم و هنر از زاویه های مختلف به تصویر کشیده گردد، به همین دلیل فراخوان دریافت آثار در رویداد بین المللی هنر و علم حرکت در دوره معاصر منتشر گردیده است. دریافت آثار تا آخر مهر ادامه دارد، نتایج داوری آثار تا 15 آبان اعلام می گردد و از آثار برگزیده در نمایشگاه هنرعلم و حرکت در دوره معاصر در مجموعه میراث دنیای کاخ گلستان رونمایی می گردد.

نصرتی توضیح داد: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد بین المللی می توانند آثار خود را تا خاتمه مهر به نشانی [email protected] ارسال نمایند. همچنین نتایج داوری آثار تا 15 آبان اعلام می گردد و از آثار برگزیده در نمایشگاه هنرعلم و حرکت در دوره معاصر در مجموعه میراث دنیای کاخ گلستان رونمایی می گردد.

منبع: میراث آریا

به "انتشار فراخوان نمایشگاه هنر و علم حرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان نمایشگاه هنر و علم حرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید