برانکو در مورد ربیع خواه ریسک می نماید؟

به گزارش وبلاگ ورامین، درست است که ربیع خواه پا به توپ گردیده اما شناخت مان از برانکو ما را به این نتیجه می رساند که او سر وقت به ترکیب برمی شود، نه زودتر.

برانکو در مورد ربیع خواه ریسک می نماید؟

به گزارش وبلاگ ورامین ، برای پرسپولیسی که کمبود بازیکن امانش را برده، پا به توپ شدن محسن ربیع خواه بهترین خبر است. اما آیا آقای سرمربی که اتفاقا روی مصدومیت بازیکنانش حساسیتی ویژه دارد، در مورد ربیع خواه ریسک خواهد نمود؟ اگر از خودِ او بپرسیم، حتما پاسخش منفی است. حتی اگر بازیکن مورد علاقه اش زودتر از موعد مقرر پا به توپ گردیده باشد.

ربیع خواه در بازی فروردین ماه برابر پارس جنوبی رباط صلیبی پاره کرد و با اینکه بازگشت چنین مصدومانی معمولا 7 ماه طول می کشد، او 6 ماه بعد از جراحی اش پا به توپ گردیده و به نظر می رسد که به زودی می تواند در ترکیب پرسپولیس به میدان برود. ربیع خواه در دو فصل اخیر در 69 بازی به میدان رفته، در 6 بازی با نظر برانکو بازی نکرده و 10 بازی را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است.

حال آنکه او توانایی بازی در هافبک دفاعی، دفاع میانی و دفاع چپ را دارد و حضورش در شرایط فعلی قطعا به پرسپولیس یاری خواهد نمود اما شناخت مان از برانکو ما را به این نتیجه می رساند که او سر وقت به ترکیب برمی شود، نه زودتر.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی

به "برانکو در مورد ربیع خواه ریسک می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو در مورد ربیع خواه ریسک می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید