توخل: ممکن است نیمار شماره 10 پاری سن ژرمن بماند

به گزارش وبلاگ ورامین ، توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن می گوید ممکن است تغییر تاکتیکی که در مورد ستاره برزیلی تیمش نیمار در نظر گرفته ادامه دار باشد و او به ایفای نقش به عنوان شماره 10 (هافبک هجومی بازیساز) تیم ادامه دهد. توخل که شنبه این هفته تیمش را با سیستم 2-1-4-3 مقابل آنژه به میدان فرستاد، نیمار را پشت سر ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه قرار داد و او هم یکی از گل های برد 3 بر یک تیمش را زد.

توخل: ممکن است نیمار شماره 10 پاری سن ژرمن بماند

توخل درباره تغییر تاکتیکی بازی تیمش در این مسابقه گفت: در حال حاضر چیزی که اهمیت دارد این است که نیمار در زمین بازی کنار سه بازیکن کلیدی دیگر ما، آنخل دی ماریا، امباپه و کاوانی به میدان می رود. من می خواهم فرمولی برای قرار دادن تمام بازیکنانم در ترکیب پیدا کنم. نیمار دارد به عنوان یک شماره 10 خوب بازی می نماید و امکان دارد که ما به همین روند ادامه دهیم. این تصمیم من بود که نیمار در این پست بازی کند. من چند هفته بود که به این موضوع فکر می کردم. این بازی فرصتی بود که این گزینه را هم امتحان کنیم.

توخل ادامه داد: خیلی مهم است که ساختار بازی مان را عوض کنیم. من بعد از یک بازی چیزهای بیشتری دستگیرم می گردد. اگر اشتباهی در تاکتیک های مان باشد من مسوولم.

منبع: ایران ورزشی

به "توخل: ممکن است نیمار شماره 10 پاری سن ژرمن بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: ممکن است نیمار شماره 10 پاری سن ژرمن بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید