سرمربی سامبو: داوریها به نفع ازبکستان است!

به گزارش وبلاگ ورامین، در حالی که سه نماینده از چهار نماینده سامبو ایران با شکست مقابل حریفان غیر ازبک حذف گردیده اند، سرمربی تیم ملی سامبوی ایران مدعی است که داوریها کاملا به سود ورزشکاران کشور ازبکستان است.

سرمربی سامبو: داوریها به نفع ازبکستان است!

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ ورامین از جاکارتا، بهنام خیری سرمربی تیم ملی سامبو گفت: من در سالن مسابقات کوراش حضور داشتم و دیدم چگونه داوران طوری عمل می کردند تا ازبکها به فینال برسند و طلا بگیرند. در سامبو هم همینطور بود داوریها به سمتی است که همه چیز به نفع ازبکها تمام گردد. وی اضافه کرد: سطح رقابتهای آسیایی سامبو بالاست و از تیم ما به غیر از امیرخانی بقیه نفرات نخستین تجربه آسیایی خود را پشت سر می گذاشتند. اگر اعزام ما به رقابتهای مغولستان به مشکل نمی خورد و بچه ها تجربه داشتند الان وضعیت ما خیلی بهتر بود. سرمربی تیم ملی گفت: سامبو رشته ای نو در بازیهای آسیایی است و اگر بخواهد داوریها همین گونه باشد ممکن است در سالهای آینده کشورهای زیادی در آن شرکت نکنند چرا که عدالت در آن رعایت نمی گردد. وی ادامه داد: دو نفر از بچه های ما را با اخطار بازاندند و این خیلی برای ما جای تعجب داشت. داوریها جانبدارانه است. فدراسیون خیلی برای این تیم زحمت کشید و حمایت کرد ولی داوران حق را به حق دار نمی دهند.

به گزارش وبلاگ ورامین، سرمربی ایران در حالی این صحبتها را در مورد داوری و جانبداری داوران از ازبکها را مطرح می نماید که دو نماینده ایران روز گذشته به ترکمنستان و تاجیکستان باختند و امروز هم بانوی سامبوکار ایران به قرقیزستان باخت و امیرخانی هم با شکست از ازبکستان و قزاقستان مدال برنز را از دست داد. در واقع 3 نماینده از 4 نماینده ایران اصلا با ازبکستان روبرو نشدند که جانبداری داوران به سود ازبکها بخواهد باعث حذف آنها گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی سامبو: داوریها به نفع ازبکستان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سامبو: داوریها به نفع ازبکستان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید