تخفیف 90 درصدی خدمات آزمایشگاهی برای نخبگان کشور در امسال

به گزارش وبلاگ ورامین، تهران- خبرنگاران- مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از ارائه تخفیفات 90 درصدی شبکه خدمات آزمایشگاهی به نخبگان در امسال اطلاع داد.

تخفیف 90 درصدی خدمات آزمایشگاهی برای نخبگان کشور در امسال

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی وبلاگ ورامین از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد بیان نمود: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اعضای بنیاد ملی نخبگان و فارغ التحصیلان پسادکتری خارج از کشور از 90 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی بهره مند می شوند.

وی اضافه نمود: این طرح با هدف حمایت از پژوهشگران نخبه سراسر کشور اجرایی می گردد و نخبگان داخل و خارج از کشور می توانند برای انجام آزمایشهای خود تا 90 درصد تخفیف دریافت نمایند.

به گفته مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حال حاضر یک هزار و 400 نفر از منتخبان بنیاد ملی نخبگان از خدمات شبکه بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سال 1397 بیش از یک هزار و 100 شخص حقیقی و حقوقی جدید را در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی پذیرفت، اضافه نمود: در این سال همچنین بیش از 800 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور از طرح های تخفیف این باشگاه استفاده کردند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه توضیح داد: باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی در سرانجام سال 1397 همچنین در حدود 60 میلیارد ریال یارانه استفاده از خدمات آزمایشگاهی در قالب طرح های تخفیف دریافت خدمات به اعضای عادی باشگاه مشتریان، اعضای هیئت علمی، برگزیدگان بنیاد نخبگان، شرکت های دانش بنیان، منتخبین پسا دکتری و سرآمدان علمی ایران تخصیص داد.

وی ادامه داد: در امسال با ارائه تخفیفات بیشتر به نخبگان، تعداد افراد بهره مند از خدمات آزمایشگاهی افزایش خواهند یافت.

علمی ** 1836 **1485

منبع: ایرنا

به "تخفیف 90 درصدی خدمات آزمایشگاهی برای نخبگان کشور در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 90 درصدی خدمات آزمایشگاهی برای نخبگان کشور در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید