All news and articles

هزار جایزه 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی، با به روزرسانی اپلیکیشن همراه من

نسخه نو اپلیکیشن همراه من در استورهای معتبر ایرانی منتشر شد و کاربران می توانند با نصب این نسخه به وسیله استورهای معتبر ایرانی همانند بازار و مایکت و یا مراجعه به صحفه رسمی همراه من به نشانی https://mymci.app در قرعه کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه...

28 آذر 1401

دلایل روغن ریزی بعد از تعویض روغن

تعویض روغن یکی از امور ضروری سرویس و نگهداری خودرو است که به طور معمول در فواصل زمانی تعیین انجام می گردد؛ اما گاهی اوقات ممکن است با مشکل روغن ریزی بعد از تعویض روغن روبرو شوید.

20 آذر 1401

دردسر تازه فوتبالیست ها؛ خوردن غذا با روکش طلای 24 عیار در قطر

جام جهانی 2022 قطر در کنار تمام حاشیه های فوتبالی که دارد، در خصوص بریز و بپاش های فوتبالیست ها و سایر افراد مشهور حاضر در قطر هم کم حاشیه نبوده است؛ از جمله خوردن غذا با روکش طلا.

18 آذر 1401

پایکوبی پنگوئنی اشرف حکیمی!

خبرنگاران - اشرف حکیمی و سرخیو راموس قبلا در پاری سن ژرمن باهم پایکوبی پنگوئنی نموده بودند.

17 آذر 1401

شهرسازی در تهران رو به ایمن تر شدن است

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت:از سال های گذشته تهران بی قواره تر رشد نموده و در حال حاضر شهرسازی در تهران رو به ایمن تر شدن است

13 آذر 1401

شکست تیم ملی هندبال زنان ایران مقابل ژاپن

تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی کره جنوبی در جریان است مقابل ژاپن به میدان رفت. شاگردان اکبرآبادی در این ملاقات با حساب 19 بر 43 بازی را واگذار کردند و از صعود به فینال بازماندند.

11 آذر 1401

فعال سازی 5 معدن تعطیل در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال سازی 5 معدن تعطیل در استان گفت: با فعال سازی این معادن رشد 150 درصدی در حوزه فعال سازی معادن را داشتیم که عمدتا از این معادن سنگ لاشه استخراج می گردد.

9 آذر 1401

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 9 آذرماه ماه 1401

آسمان تهران امروز آفتابی پیش بینی شده است و دما در طول شب از هفت درجه به مرور و در طول روز به شانزده درجه می رسد. هوای تهران امروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

8 آذر 1401

حضور مستند یک قایق روی دریا در جشنواره سینما حقیقت

مستند یک قایق روی دریا اثر هنرمند و فیلم ساز چهارمحال و بختیاری در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت حضور دارد.

6 آذر 1401

گنبد مسجد جامع عباسی اصفهان در انتظار تصمیمات سرنوشت ساز

آنچه بعضی اعضای شورای عالی نظارت بر بازسازی گنبد مسجد جامع عباسی اصفهان توصیه می نمایند، انجام فوتوگرامتری و اسکن لیزر بر روی این اثر تاریخی است.

1 آذر 1401

اسامی برندگان مسابقه آنباکس در 100 ثانیه سال 1401 ، هفته دوازدهم

لیست کامل اسامی برنده های هفته دوازدهم مسابقه آنباکس در 100 ثانیه سال 1401 را در انتهای این مطلب بخوانید.

28 آبان 1401

جدال کی روش با یک خبرنگار؛ برای این سؤال چقدر پول گرفتی؟!

امروز در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی روش همراه شد.

25 آبان 1401

اتفاق عجیب برای فدراسیون بدنسازی

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در آستانه میزبانی از چند رویداد جهانی با مشکل روبرو شده است.

23 آبان 1401

سرقت یک شیر از چادر مسافرتی!

یک شیر پس از ورود به یک چادر کمپینگ سافاری در حیات وحش آفریقا یک صندلی را سرقت کرد.

21 آبان 1401

سلام بر گوشی های وای فای 7 و سرعت 65 گیگابیت

هنوز روترها و گوشی ها با استانداردهای وای فای 6 و وای فای 6 ای سازگار هستند ولی به زودی اولین نسل از گوشی های با پردازنده پرچم دار دیمنسیتی 9200 تازه مدیاتک وارد بازار می شوند.

19 آبان 1401

پورشه جان سخت از مرتفع ترین آتشفشان دنیا بالا رفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، خودروی یادشده دارای صندلی های کربنی، سیستم تعلیق قدرتمند، دنده تقویت شده، دیافراگم های قفل، سیستم های فرمان بهینه و غیره است. محافظت فیبر زیر بدنه، بدنه ناهموار، سیستم خنک کننده جابجا شده و لاستیک های بزرگ و درشت...

18 آبان 1401

نقطه فزونی کی روش نسبت به اسکوچیچ ، ترس فدراسیون از خشم شدید مرد پرتغالی

همواره اینطور نیست که حق با کارلوس کی روش باشد و اینطور هم نیست که همواره درست بگوید اما با این حال، مقدار حساسیت او روی پدیده ای به نام تیم ملی درست همان چیزی است که موجب محبوبیت فزاینده اش در فضای فوتبال ایران می گردد.

12 آبان 1401

تصویر واقعی گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket S لو رفت

هواوی میخواهد گوشی هوشمند تاشوی تازه خود یعنی P50 Pocket S را دو روز دیگر (11 آبان ماه) در چین به کاربران معرفی کند. پیش تر نیز پوستر رسمی این گوشی به وسیله هواوی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. به همین دلیل اکنون یک افشاگر تصویر واقعی این گوشی هوشمند...

10 آبان 1401

مصرف آنتی بیوتیک برای مبتلایان آنفلوآنزا ضروری است؟!

استفاده نابجا و بیش از حد از دارو های آنتی بیوتیک، از علل اصلی بروز مقاومت های میکروبی است که یکی از این علل استفاده بیش از حد، تجویز بی رویه یا خارج از پروتکل آنتی بیوتیک ها است.

9 آبان 1401

فعالیت 261 واحد در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: 261 واحد بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی و همچنین شیمیایی فعالیت می کنند.

7 آبان 1401
تعداد: (1353)