ورزش

دردسر تازه فوتبالیست ها؛ خوردن غذا با روکش طلای 24 عیار در قطر

جام جهانی 2022 قطر در کنار تمام حاشیه های فوتبالی که دارد، در خصوص بریز و بپاش های فوتبالیست ها و سایر افراد مشهور حاضر در قطر هم کم حاشیه نبوده است؛ از جمله خوردن غذا با روکش طلا.

18 آذر 1401

شکست تیم ملی هندبال زنان ایران مقابل ژاپن

تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی کره جنوبی در جریان است مقابل ژاپن به میدان رفت. شاگردان اکبرآبادی در این ملاقات با حساب 19 بر 43 بازی را واگذار کردند و از صعود به فینال بازماندند.

11 آذر 1401

جدال کی روش با یک خبرنگار؛ برای این سؤال چقدر پول گرفتی؟!

امروز در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی روش همراه شد.

25 آبان 1401

نقطه فزونی کی روش نسبت به اسکوچیچ ، ترس فدراسیون از خشم شدید مرد پرتغالی

همواره اینطور نیست که حق با کارلوس کی روش باشد و اینطور هم نیست که همواره درست بگوید اما با این حال، مقدار حساسیت او روی پدیده ای به نام تیم ملی درست همان چیزی است که موجب محبوبیت فزاینده اش در فضای فوتبال ایران می گردد.

12 آبان 1401

واکنش حمید سوریان به ماجرای اختلاف با علیرضا دبیر

حمید سوریان، دارنده 7 مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک درباره مخالفت فدراسیون کشتی با استعفایش واکنش نشان داد.

4 آبان 1401

10 مکمل غذایی مناسب برای کاهش اضطراب

اضطراب اشکال مختلفی دارد و با طیف گسترده ای از احساسات مثل نگرانی، ترس یا وحشت همراه است. درمان اضطراب شامل روان درمانی، دارودرمانی یا ترکیبی از هر دو روش است. برخی از مکمل ها هم می توانند به برطرف اضطراب روزمره یاری نمایند. با این حال، همه آن ها بی خطر...

15 مهر 1401

راهنمای سفر به استرالیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره راهنمای سفر به استرالیا،سخن خواهیم گفت.

19 شهریور 1401

معرفی هتل فولتون بوتیک قشم

جزیره قشم یکی از زیبا ترین و مجذوب نماینده ترین منطقه ها گردشگری ایران است. بافت محلی و متفاوت، به همراه جاذبه های طبیعی فراوان باعث شده، این جزیره به یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی گردشگران خارجی و داخلی تبدیل گردد. به علت استقبال مسافران زیادی که...

11 شهریور 1401

مذاکره مدیران پرسپولیس با کاوه رضایی انجام شد ، از میان 2 مهاجم استقلالی یک بازیکن سرخپوش می شود

باشگاه پرسپولیس در پی به خدمت گرفتن ستاره نو خط حمله استقلال است.

7 شهریور 1401

7 راهکار برای درمان جوش گرمازدگی

کی دیگر از نسخه های معروف درمان خارش و جوش استفاده از تکه های یخ است. سرما التهاب بالا را کاهش و چرخش خون را بهبود می بخشد و دمای بدن را تنظیم می نماید.

5 شهریور 1401

[تهراگردی] بوستانی به قدمت مادر بزرگ ها

امروز سری به بوستان لاله زده ایم. همان بوستانی که برای هر شهروند تهرانی پر از خاطره است. درختان سر به فلک کشیده و آبنمای این پارک سرحال تان می آورد!

20 مرداد 1401

دغدغه بزرگ ساپینتو برطرف شد

با بازگشت سینا سعیدی فر به اردوی استقلال این تیم مسئله ای از بابت کمبود دروازه بان ندارد.

14 مرداد 1401

سفر با ویلچر : سفر ماجراجویانه برای افراد کم توان جسمی

هرساله مقاصد بیش تری برای استفاده کنندگان از جایگاه های چرخدار ایجاد می گردد که می تواند برای علاقه مندان کارهای هیجان انگیز مناسب باشند. جاهایی که هر کسی می تواند به آن جا سربزند و از آن ها لذت ببرد، اما به طور خاص برای سفر با ولیچر بسیار مناسب است. جاهایی...

13 مرداد 1401

نگاهی به دیدنی های مجذوب کننده بلگراد برای گردشگری در این شهر زیبا

بلگراد از جمله بزرگ ترین شهرهای صربستانی است این شهر اهمیت بسیار زیادی در منطقه دارد و در مرکز آن نیز شبه جزیره بالکان واقع شده است این منطقه دارای رودخانه های وسیع و گسترده ای است که نه تنها دارای ارزش جغرافیایی هستند بلکه اهمیت توریستی این شهر را بیشتر...

12 مرداد 1401

استقلال تاجیکستان مدافع پرسپولیس را می خواهد

منوچهر صفروف فصل گذشته با امید فراوان به پرسپولیس پیوست تا در یکی از برترین لیگ های فوتبال آسیا شانس خود را برای پیشرفت امتحان کند، اما جذب رامین رضاییان باعث شد تا منوچهر به نیمکت نشین مطلق سرخپوشان تبدیل گردد.

5 مرداد 1401

ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، ایتالیا در لیگ ملت ها

خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایران از ساعت 16:30 دقیقه امروز (پنج شنبه 16 تیر) در دومین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف ایتالیا خواهد رفت و در این ملاقات ملی پوشان کشورمان با لباس قرمز برای اعضای تیم و سرمه ای برای لیبرو ها حضور خواهند یافت.

3 مرداد 1401

پوستر نو تیم ملی فوتبال ایران

خیلی زودتر از آن چیزی که تصور می کنید نوبت به برگزاری رقابت های جام جهانی خواهد رسید؛ آن هم در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران در فکر مخاطبان خود شرایطی نگران کننده دارد و با توجه به تدارکات پشت سر گذاشته شده، فعلا پیش بینی روی نتایج احتمالی به دست آمده...

1 مرداد 1401

سقوط جهانی استقلال؛ پرسپولیس برترین تیم ایران

سایت فوتبال دیتابیس جدیدترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا را منتشر کرد که بر اساس آن پرسپولیس با 1604 امتیاز در رده 120 دنیا، ششم آسیا و اول ایران نهاده شد. رتبه دنیای سرخپوشان نسبت به رده بندی پیشین 2 پله بالا رفته است.

31 تیر 1401

معرفی آیزنشتات ، معرفی جاذبه های زیبای این شهر در اتریش

آشنایی با آیزنشتات اتریششهر آیزنشتات مرکز کوچک بورگن لند در قسمت شرقی اتریش واقع شده است و کم جمعیت ترین شهر در این کشور می باشد.

24 تیر 1401

حذف تیم مهدوی کیا از آسیا

تیم فوتبال زیر 23 سال ایران که در گروه A مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا به میزبانی ازبکستان حضور داشت، در آخرین ملاقات خود در مرحله گروهی این رقابت ها سه شنبه شب به مصاف تیم میزبان رفت و به نتیجه تساوی یک - یک بسنده کرد.

23 تیر 1401
تعداد: (311)