نگاهی به دیدنی های مجذوب کننده بلگراد برای گردشگری در این شهر زیبا

به گزارش وبلاگ ورامین، بلگراد از جمله بزرگ ترین شهرهای صربستانی است این شهر اهمیت بسیار زیادی در منطقه دارد و در مرکز آن نیز شبه جزیره بالکان واقع شده است این منطقه دارای رودخانه های وسیع و گسترده ای است که نه تنها دارای ارزش جغرافیایی هستند بلکه اهمیت توریستی این شهر را بیشتر کرده است گردشگرانی که مقصدشان این شهر توریستی است می توانند از جاذبه های زیادی در این منطقه دیدن کنند و با جاذبه های زیادی از آن آشنا شوند. این شهر فوق العاده دارای ارزش توریستی بالایی است و جاذبه های فرهنگی و تاریخی زیادی را در خود جای داده است گردشگران برای جلوگیری از تلف شدن وقتشان می توانند مکان های گردشگری و جاذبه های توریستی در این شهر بسیار زیبا هستد و از جمله مهم ترین دیدنی های بلگراد نیز می توان به جاذبه های زیبای کلیساهای آن اشاره نمود. این شهر دارای کلیسای تاریخی مختلفی است که هر یک از این بناها دارای معماری های منحصر به فرد خود می باشند شاید تا به امروز نام کلیسا سنت ساوای این شهر را شنیده باشید این کلیسا به دلیل معماری زیبای خود بسار برجسته است و جذابیت های بسیار زیادی دارد.

نگاهی به دیدنی های مجذوب کننده بلگراد برای گردشگری در این شهر زیبا

تماشای های مهم بلگراد:

آشنایی با جاذبه های شهر بلگراد در این بخش می تواند اطلاعات گردشگری مهمی ررا درباره این منطقه در اختیارتان قرار دهد این شهر از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد و هر یک از این جذابیت ها در میان گردشگران اهمیت دارند و بسیار مورد توجه قرار می گیرند. در ادامه این بخش جاذبه های مهمی از این منطقه را برای شما ارئه می دهیم که می توانید آشنایی بیشتری با آن ها داشته باشید.

کلیسای سنت ساوا:

زیباترین کلیسا در کشور صربستان کلیسای سنت ساوا می باشد که در شهر بلگراد این کشور واقع شده است. اگر قصد سفر به صربستان را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این کلیسای تماشای بازدید نمایید. این کلیسا بزرگ ترین کلیسای ارتدکسی می باشد که از اهمیت زیادی در قاره اروپا برخوردار می باشد. اگر در پی منطقه ها تماشای این شهر هستید این کلیسا یکی از بهترین مکان های تماشای می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد. در این کلیسا سپاسگذاری های مردم از خداوند انجام می شود و برای مردم آن یک بخش مهم از تاریخ کشور به شمار میرود.

خیابان اِسکادارلیا:

در گذشته این خیابان تاریخی مکانی برای رفت و آمد هنرمندان و افراد مشهور شهر بلگراد بود که در رستوران و کافه های آن روزگار را سپری می کردند.اکنون بازدید از آن برای هر گردشگری آزاد می باشد و می توان در آن از سفر خود لذت برد. در بخش های از این خیابان تماشای موسیقی زنده صبرستانی و اروپایی اجرا می شود که می تواند شما را مجذوب خود نماید. همچنین در این مکان فوق العاده رستوران های سنتی و گردشگاه های زیبایی وجود دارد که می تواند یک روز تفریحی عالی را برای هر گردشگری بسازد. اگر قصد سفر به کشور صربستان و بازدید از تماشای های بلگراد را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این مکان تماشای فوق العاده بازدید نمایید.

دریاچه آدا سیگانلیا:

یکی دیگر از تماشای های شهر این دریاچه دوست داشتنی می باشد که می توانید در ساحل آن از سفر خود لذت ببرید و همچنین از تفریحات آبی اسکی روی آب، بانجی جامپینگ، قایق سواری و غواصی استفاده نمایید. بهترین زمان برای سفر به این شهر اواسط بهار تا اواخر تابستان می باشد که می تواند یک روز عالی را برای شما بسازد. در این مکان تماشای بخش هایی وجود دارد که می توانید در آن ها اسکیت و دوچرخه سواری نمایید. در این مکان فوق العاده بیش از 100 کافه و رستوران وجود دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید. دریاچه آدا سیگانلیا یک جاذبه توریستی بی نظیر است که سالانه بیش از 500 هزار نفر به آن سفر می کنند.

برج های کالمگدان:

یکی از بهترین جاذبه های کشور صربستان و شهر بلگراد برج های کالمگدان هستند که در دژ نظامی این شهر واقع شده اند و از زیباترین مکان های تماشای در قاره اروپا می باشند. این مکان مشهور در شهر بلگراد دارای چشم انداز بسیار فوق العاده ای می باشد که بازدیدکنندگان می توانند به ثبت عکس و خاطرات در آن بپردازند. اگر می خواهید بازدید از یک جاذبه تاریخی تجربه کنید پیشنهاد می کنیم حتما از برج های معروف کالمگدان بازدید نمایید. بازدید از این برج ها همه روزه برای گردشگران آزاد است و بدون پرداخت هیچ هزینه ای قابل دسترس می باشد.

میدان جمهوری بلگراد:

اصلی ترین میدان در شهر بلگراد میدان جمهوری آن می باشد که گردشگران می توانند علاوه بر بازدید از آن به تماشای موزه ملی و تئاتر ملی بروند. در این مکان فوق العاده مجسمه شاهزاده میخایو بر پشت اسبش ساخته شده است و بیشتر مسافران برای بازدید از این مجسمه به میدان جمهوری سفر می کنند. این مجسمه تاریخی بزرگ در قرن 19 ساخته شده است تا مردم همیشه به یاد شاهزاده میخایو باشند. اگر می خواهید یک مکان تماشای و فوق العاده را در طول سفر خود تماشا کنید میدان جمهوری می تواند گزینه بسیار مناسبی در طول سفر شما باشد.

تالار بتنی (بتن هالا):

درمحوطه بزرگ این تالار بتنی رستوران های فریدا، ساکورا و ایگوانا وجود دارند که از معروف ترین رستوران ها در سطح اروپا می باشند. اگر می خواهید از غذاهای لذیذ در محوطه بتن هالا استفاده نمایید باید حتما چند روز قبل از مراجعه به آن میز خود را رزرو نمایید. این مکان تماشای همه روزه مسافران زیادی را در خود جای می دهد و همیشه مملو از جمعیت می باشد. این محوطه تماشای یکی مشهور ترین مکان های تماشای بلگراد است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

بلگراد یکی از مکان های تماشای صربستان است شهری با جاذبه های تاریخی و مدرن خود که امکان یک اقامت راحت را برای گردشگرانش فراهم می کند این شهر دارای هتل ها و اقامتگاه های گوناگونی است که برای گردشگران امکانات رفاهی و تفریحی را ارائه می دهد و از سوی گردشگران بسیار مورد توجه قرار می گیرد شما علاقه مندان در صورت تمایل می توانید در لینک با جاذبه های بیشتری از صربستان نیز آشنا شوید.

منبع: دیجیاتور

به "نگاهی به دیدنی های مجذوب کننده بلگراد برای گردشگری در این شهر زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به دیدنی های مجذوب کننده بلگراد برای گردشگری در این شهر زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید