نقطه فزونی کی روش نسبت به اسکوچیچ ، ترس فدراسیون از خشم شدید مرد پرتغالی

به گزارش وبلاگ ورامین، همواره اینطور نیست که حق با کارلوس کی روش باشد و اینطور هم نیست که همواره درست بگوید اما با این حال، مقدار حساسیت او روی پدیده ای به نام تیم ملی درست همان چیزی است که موجب محبوبیت فزاینده اش در فضای فوتبال ایران می گردد.

نقطه فزونی کی روش نسبت به اسکوچیچ ، ترس فدراسیون از خشم شدید مرد پرتغالی

به گزارش وبلاگ ورامین آنلاین، کارلوس کی روش گاهی از چارچوب ها رد می گردد، مرزها را می شکافد، با اغراق حرف می زند و جملات عجیبی به زبان می آورد و این تفات اصلی سرمربی پرتغالی با بقیه مربیان جهانست.

  • نقشه موفقیت آمیز کی روش | بلوف سرمربی تیم ملی ایران علیه قطری ها جواب داد!

شاید چنین رفتارهایی در خیلی از کشورهای جهان تحمل نگردد اما از آنجایی که در فوتبال ایران اساسا مدیران کارشان را به درستی انجام نمی دهند، وجود چنین مربیانی با این مقدار از جدیت و این حساسیت بالا، چیزی شبیه یک ضرورت است. کی روش که از زمان بازگشت به تیم ملی دائما روی مداری از جملات و وعده های مثبت حرکت می کرد، به محض روبه روشدن با نخستین پیش بینی ازدست رفته برای حضور 2ستاره در اردوی تیم ملی، همه چیز را تغییر داد، از مسیر نادرست روند آماده سازی تیم صحبت کرد و تصمیم باشگاه الاهلی قطر در ممانعت از سفر شجاع و کنعانی به ایران را قابل نقد دانست. عصبانیت آشکار این مربی در جلسه تمرینی تیم ملی و ابراز نگرانی جدی او برای تیم، فدراسیون را مجاب کرد که هرچه زودتر به سراغ مذاکره با باشگاه قطری برود و به هر قیمتی این دو بازیکن را به ایران برگرداند. خواسته کی روش به سرعت عملی شد؛ چراکه فدراسیون می دانست درصورت پشت گوش انداختن این موضوع، با خشم بزرگ تر و جدی تر سرمربی تیم ملی برخورد خواهد نمود.

اما اگر دراگان اسکوچیچ هنوز سرمربی تیم ملی بود، در خصوص شجاع و کنعانی چه اتفاقی رخ می داد؟ بدون شک او با این ماجرا کنار می آمد؛ درست همانطور که با همه مسائل بزرگ دیگر تیم ملی کنار آمده بود. اسکوچیچ نه به فدراسیون تشر می زد و نه مصاحبه ای علیه باشگاه قطری انجام می داد. نتیجه این بی تفاوتی همیشگی نیز، دیر ملحق شدن 2ستاره ثابت خط دفاعی به اردوی تیم ملی ایران بود. کی روش اما بارها نشان داد که نسبت به هیچ موضوعی بی تفاوت نیست و اساسا تمایز بزرگ او با بسیاری از مربیان دیگر از همین جا می آید. طرفداران تیم ملی، کارلوس را با بدخلقی همیشگی اش به یک مربی بی خیال ترجیح می دهند؛ چراکه مرد پرتغالی مثل یک معمار دقیق، همه جزئیات را به دقت در کنار هم قرار می دهد تا یک ساختار بی نقص در تیم ملی به وجود بیاورد. او از کنار هیچ موضوعی در تیم، به سادگی عبور نمی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نقطه فزونی کی روش نسبت به اسکوچیچ ، ترس فدراسیون از خشم شدید مرد پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه فزونی کی روش نسبت به اسکوچیچ ، ترس فدراسیون از خشم شدید مرد پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید