پاکدل: فدراسیون جهانی در بحث تجهیزات از ما حمایت کرد، با هزینه میزبان در تورنمنت اسپانیا شرکت می کنیم

به گزارش وبلاگ ورامین، رئیس فدراسیون هندبال گفت: فدراسیون جهانی در بحث یاری اقتصادی هم قول داد که حمایت های خوبی از ما انجام دهد.

پاکدل: فدراسیون جهانی در بحث تجهیزات از ما حمایت کرد، با هزینه میزبان در تورنمنت اسپانیا شرکت می کنیم

علیرضا پاکدل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورامین، در خصوص سفر تیم ملی هندبال کشورمان به اسپانیا به منظور حضور در تورنمنت محبت آمیز در این کشور، گفت: مانوئل پس از حضور در تیم ملی ایران تقاضای برگزاری دو بازی محبت آمیز را داشت که تورنمنت قطر هم هماهنگ و به آن اضافه شد. ما از برگزاری تورنمنت اسپانیا آگاه شدیم و رایزنی ها را شروع کردیم و مانوئل هم ورود کرد. در نهایت در جریان مسابقات جهانی اسپانیا جلسه خوبی با رئیس فدراسیون هندبال اسپانیا داشتیم و تفاهم نامه همکاری دو جانبه منعقد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: به پیشنهاد ما قرار شد دو کشور در تورنمنت هایی که در این دو کشور برگزار می گردد با هزینه میزبان شرکت نمایند. اسپانیا سابقه چندین دوره قهرمانی جهان را دارد و مقام دار المپیک و مهد هندبال جهانست. در این تورنمنت علاوه بر اسپانیا تیم های لهستان و ژاپن هم هستند.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید نمود: پس از صحبت با رئیس فدراسیون هندبال اسپانیا قرار شد آنها در تورنمنت های خود از ایران دعوت نمایند و ما نیز از آنها دعوت کنیم و اگر برنامه و مسابقات تداخلی با مسابقات اروپا نداشته باشد آنها نیز تیم اعزام نمایند.

پاکدل توضیح داد: در جریان سفر به اسپانیا جلسه خوبی با عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و نایب رئیس فدراسیون جهانی داشتم و در خصوص مسائل آموزشی نیز قرار شد دوره های مورد احتیاج به خصوص در بخش تیم های پایه برگزار گردد. بعلاوه قرار شد در خصوص برگزاری کلاس های D جهانی و آموزش در بحث بررسی ها با ما همکاری داشته باشند. تا انتها سال کلاس D در ایران با هزینه فدراسیون جهانی برگزار می گردد. با این شرایط ما از آموزش های روز جهان بهره مند می شویم.

پاکدل از حمایت های فدراسیون جهانی در بحث تجهیزات اطلاع داد و گفت: در بحث تجهیزات تقاضای توپ اصلی و اورجینال را داشتیم که انجام شد. توپ ها در اسپانیا به دست مان رسید و از آنجا وارد کشور شد. قرار شد تعدادی از توپ ها هم به مقر کنفدراسیون هندبال آسیا در کویت ارسال گردد و در جریان مسابقات قهرمانی آسیا و در عربستان به ما تحویل داده و وارد کشور گردد. در تامین توپ اورجینال که احتیاج اصلی ما بود دچار مشکل بودیم که در این امر اتفاقات خوبی افتاد. انشالله احتیاجهای سخت افزاری برای تیم های پایه و تیم ملی حل و تامین گردد. خوشبختانه در این بخش دستاوردهای خوبی در سفر اسپانیا داشتیم. بعلاوه فدراسیون جهانی در بحث یاری اقتصادی هم قول داد که حمایت های خوبی انجام گردد.

رئیس فدراسیون هندبال در انتها گفت: با حسن مصطفی، رئیس فدراسیون جهانی هم وبیناری جلسه داشتیم و درخواست های خود را مطرح کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاکدل: فدراسیون جهانی در بحث تجهیزات از ما حمایت کرد، با هزینه میزبان در تورنمنت اسپانیا شرکت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: فدراسیون جهانی در بحث تجهیزات از ما حمایت کرد، با هزینه میزبان در تورنمنت اسپانیا شرکت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید