کسب و کار

ناگفته های یک فیلمساز از سخت گیری برای پروانه ساخت ، می گویند دیگر نمی توانید مثل قبل فیلم بسازید ...

کاظم راست گفتار می گوید شرایط دریافت پروانه ساخت فیلم ها سخت شده است و مسئولان سازمان سینمایی می گویند به امید گذشته نباشید.

30 مهر 1401

تصویب آیین نامه اجرایی مربوط به ساز و کار هدفمندسازی یارانه ها

براساس مصوبه هیأت وزیران، حق العمل خدمات جایگاه های سوخت با اعمال 45 درصد افزایش نسبت به پارسال مشخص شد.

23 شهریور 1401

شگرد برخی نانوایان برای دور زدن طرح یارانه نان ، سهمیه آرد نانواهای متخلف قطع می شود؟

رئیس بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت : برخی نانوایی ها برای سود بیشتر و دور زدن کارتخوان های هوشمند نان خود را به صورت اینترنتی عرضه می کنند، در حالی که مردم در صف منتظرند.

12 شهریور 1401

معرفی هتل فولتون بوتیک قشم

جزیره قشم یکی از زیبا ترین و مجذوب نماینده ترین منطقه ها گردشگری ایران است. بافت محلی و متفاوت، به همراه جاذبه های طبیعی فراوان باعث شده، این جزیره به یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی گردشگران خارجی و داخلی تبدیل گردد. به علت استقبال مسافران زیادی که...

11 شهریور 1401

مقایسه چری آریزو 5 اکسلنت اتوماتیک با خودروهای هم رده

چری آریزو 5 اکسلنت اتوماتیک در مدل های 1395 تا 1397 در بازار موجود است. برلیانس H330، جیلی GC6 اکسلنت را می توان از رقبای اصلی چری آریزو 5 اکسلنت اتوماتیک به شمار آورد. سه خودروی زیر هم در حدود رده قیمتی مشابه با این تیپ آریزو 5 هستند. به همین علت، در ادامه مطلب قصد...

8 مرداد 1401

اسکویید گیم به سبک ب ام و

شاید نتوانیم در دنیای امروزی هیچ جانوری را مانند ماهی مرکب که یک نوع هشت پای دریایی است، به سحر و جادو کردن بیننده و ماهی های دیگر بدانیم. در دنیایی که نمایش و ارائه تفریح حرف اول را می زند، ب ام و در اقدامی پیشگام این موضوع شده است که اگر هم نخواهید، خواسته...

7 مرداد 1401

سود 28 میلیاردی استقلال از انتقال الهیار صیادمنش به هال سیتی

اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جابجایی زمستانی فصل قبل از تیم فنرباغچه ترکیه راهی تیم هال سیتی انگلیس شد.

17 تیر 1401

هدفگذاری ارتقای تعامل بین تولید کنندگان و تامین کنندگان در صنعت خودروسازی

سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب گفت: تعامل بین تولید کنندگان و تامین کنندگان در صنعت خودرو از اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو است و این نزدیکی موجب هم افزایی مجموعه های مختلف در این بخش صنعتی می شود.

8 تیر 1401

عملیات ساخت 2 میلیون واحد مسکونی نو در سال آینده آغاز خواهد شد

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر وجود رویکرد تحول گرا در مدیران و معاونان وزارت راه و شهرسازی، سال 1401 را سال عملیات و اجرای طرح های مهم حوزه حمل و نقل و مسکن دانست که مراحل اولیه آن در سال جاری آغاز شده است.

31 خرداد 1401

پالسی نو؛به راحتی نوبت شماست

پالسی نو پلتفرمی هوشمند و نوین جهت ارائه خدمات آنلاین پزشکی، با فرآیندی منحصربه فرد و توان بالای متخصصان خود در تلاش است همه خدمات پزشکی مورد نیاز یک فرد را یکجا و در قالبی هوشمندانه به بیماران نیازمند ارائه دهد.

30 خرداد 1401

مهارت های پیک موتوری ، هر آنچه که باید درباره این شغل بدانید

بسیاری از جوان هایی که در پی کار هستند و تجربه کاری چندانی ندارند یا دانشجوها که دنبال شغل پاره وقت می گردند، به عنوان پیک موتوری مشغول کار می شوند؛ البته می تواند یک شغل تمام وقت هم باشد و بسیاری از افراد تمام مخارج زندگی خود را از این راه به دست می آورند....

23 خرداد 1401

متخلفان صنفی ایرانشهر بیش از 104 میلیون ریال جریمه شدند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان از 400 واحد صنفی در این شهرستان بازدید که 24 واحد متخلف شناسایی شده بیش از 104 میلیون ریال جریمه شدند.

20 خرداد 1401

دانشگاه ها باید به عنوان اتاق فکر دولت شناخته شوند

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم گفت: دانشگاه ها با ماموریت گرایی باید به عنوان اتاف فکر دولت در دید مسئولان کشور قرار بگیرند.

17 خرداد 1401

تی سی ال یک مودم روتر 5G رومیزی با سرعت 4.7 گیگابیت و وای فای 6 معرفی کرد

شرکت TCL در کنفرانس جهانی موبایل 2022 که از دیروز شروع شده است؛ چندین مودم همراه و رومیزی نو در رده 4G LTE و 5G معرفی کرد. تی سی ال دو مودم 5G نو رونمایی نموده که یک مودم رومیزی و CPE و مودم دیگر همراه و قابل حمل است.

8 خرداد 1401

ابلاغ جدیدترین مقررات پذیرش مسافران ورودی به ایران

هواپیمایی قشم ایر طی اطلاعیه ای خطاب به دفاتر فروش و دفاتر خدمات مسافرتی طرف قرارداد خود، تازه ترین شرایط پذیرش مسافران ورودی به ایران را ابلاغ کرد.

26 اردیبهشت 1401

حمایت اقتصادی BMW از تولیدکننده نانوپوشش محافظ قطعات الکترونیکی

یکی از شرکت های سرمایه گذاری BMW اقدام به سرمایه گذاری روی شرکت اکتنانو نموده، شرکتی که با فناوری نانوپوشش مقاوم در برابر آب و عوامل محیطی، به نام Advanced nanoGuard™ (ANG)، استاندارد جدیدی برای حفاظت از قطعات الکترونیکی ایجاد نموده است.

23 اردیبهشت 1401

یک دفتر کار خانگی به چه ابزارهایی نیاز دارد؟

دفتر کار خود را در منزل بچینید!به مرور زمان کار در منزل فراگیرتر شده و نیاز است، امکانات و ابزارهای اولیه جهت راه اندازی دفتر کار را فراهم کنیم. پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

19 اردیبهشت 1401

تاریخچه رستوران مک دونالد و همبرگرهای خوشمزه اش!

تاریخچه رستوران مک دونالد | McDonalds Historyتقریبا همه ما نام رستوران های مشهور مک دونالد را شنیده ایم و شاید در سفرهای خارجی همبرگرهای خوشمزه اش را امتحان کرده باشیم. مک دونالد بزرگ ترین رستوران زنجیره ای فست فود در سرتاسر دنیا است، در 120 کشور دنیا شعبه دارد...

8 اردیبهشت 1401

استارتاپ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی پیروز به ساخت محصولات آکوستیک نمدی شد

مدیرعامل شرکت نوآوران نمد تا ابد، مستقر در کارخانه نوآوری آزادی می گوید با توجه به افزایش اندازه استرس و کاهش تمرکز افراد در محیط به علت وجود آلودگی های صوتی، محصولات آکوستیک نمدی را برای کاهش آلودگی صوتی و ارتقا آرامش و سلامت فکر...

6 اردیبهشت 1401

دستورالعمل نحوه صدور مجوز فروشگاه های صنایع دستی تدوین و ابلاغ شد

مدیرکل #بازاریابی و #صادرات معاونت صنایع دستی #وزارت میراث فرهنگی از تدوین و ابلاغ دستورالعمل نحوه صدور مجوز فروشگاه های صنایع دستی خبر داد.

29 فروردین 1401
تعداد: (166)