سود 28 میلیاردی استقلال از انتقال الهیار صیادمنش به هال سیتی

به گزارش وبلاگ ورامین، اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جابجایی زمستانی فصل قبل از تیم فنرباغچه ترکیه راهی تیم هال سیتی انگلیس شد.

سود 28 میلیاردی استقلال از انتقال الهیار صیادمنش به هال سیتی

هرچند صیادمنش در نیم فصل تنها یک گل برای هال سیتی به ثمر رساند، اما عملکرد خوب او، رضایت سرمربی و مالک باشگاه انگلیسی را در پی داشت؛ تا جایی که مالک هال سیتی از مهاجم ایرانی تیمش به عنوان یک جواهر و محمد صلاح آینده یاد کرد.

همین موضوع باعث شده است تا هال سیتی در پی جذب قطعی و دائمی مهاجم تیم ملی ایران باشد و احتمالاً این کار را در جابجایی تابستانی نهایی کند.

روزنامه hurriyet ترکیه در این باره اطلاع داد که باشگاه فنرباغچه در پی درآمدزایی و به دست آوردن بودجه کافی برای جابجایی است و بزرگترین هدف آن ها هم فروش اللهیار صیادمنش می باشد.

این روزنامه جزئیات بیشتری را در این خصوص منتشر کرد و نوشت: این مهاجم 21 ساله که نیم فصل دوم به هال سیتی قرض داده شد، به زودی با این باشگاه انگلیسی قرارداد دائمی امضا خواهد نمود. فنرباغچه از انتقال اللهیار 4 میلیون یورو دریافت خواهد نمود. در ضمنً از فروش بعدی 50 درصد سهم نصیب فنرباغچه می گردد.

به این ترتیب با توجه به سهم حدودا 20 درصدی استقلال رقمی نزدیک به 800 هزار یورو (28 میلیارد تومان) نصیب آبی ها از این انتقال خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "سود 28 میلیاردی استقلال از انتقال الهیار صیادمنش به هال سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود 28 میلیاردی استقلال از انتقال الهیار صیادمنش به هال سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید