استارتاپ

پالسی نو؛به راحتی نوبت شماست

پالسی نو پلتفرمی هوشمند و نوین جهت ارائه خدمات آنلاین پزشکی، با فرآیندی منحصربه فرد و توان بالای متخصصان خود در تلاش است همه خدمات پزشکی مورد نیاز یک فرد را یکجا و در قالبی هوشمندانه به بیماران نیازمند ارائه دهد.

30 خرداد 1401

حمایت اقتصادی BMW از تولیدکننده نانوپوشش محافظ قطعات الکترونیکی

یکی از شرکت های سرمایه گذاری BMW اقدام به سرمایه گذاری روی شرکت اکتنانو نموده، شرکتی که با فناوری نانوپوشش مقاوم در برابر آب و عوامل محیطی، به نام Advanced nanoGuard™ (ANG)، استاندارد جدیدی برای حفاظت از قطعات الکترونیکی ایجاد نموده است.

23 اردیبهشت 1401

استارتاپ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی پیروز به ساخت محصولات آکوستیک نمدی شد

مدیرعامل شرکت نوآوران نمد تا ابد، مستقر در کارخانه نوآوری آزادی می گوید با توجه به افزایش اندازه استرس و کاهش تمرکز افراد در محیط به علت وجود آلودگی های صوتی، محصولات آکوستیک نمدی را برای کاهش آلودگی صوتی و ارتقا آرامش و سلامت فکر...

6 اردیبهشت 1401

با چهار دانشمند زن تاثیرگذار عصر حاضر آشنا شوید

تقریبا در هر صنعتی نه تنها توجه کافی به کار زنان نمی شود بلکه از آن ها قدردانی هم به عمل نمی آید. این امر در علم هم صادق است. با این حال تعداد قابل توجهی از دانشمندان زن در حال پیشرفت در حوزه هایی که اکثرا در سلطه مردان است، هستند.

11 شهریور 1400

افتتاح 5 طرح دانش بنیان از سوی رئیس جمهوری در 4 استان

تهران (پانا) - رئیس جمهوری در چهلمین هفته از افتتاح طرح های کلان ملی کشور با عنوان پوشش تدبیر و امید برای جهش فراوری، 5 طرح ملی دانش بنیان و کارخانه های نوآوری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری را در استان های البرز، چهارمحال و بختیاری،...

25 بهمن 1399

اسنپ فود: از پشت بامی در گیشا تا فروش میلیاردی

یکی از شناخته شده ترین استارتاپ های ایرانی اسنپ فود است. کسب وکاری که با اضافه شدن بخش سوپرمارکت به آن و افزایش خرید آنلاین در روز های کرونا جهشی خیره کننده را تجربه نموده، اما داستان شروعش مثل بسیاری از کسب وکار های آنلاین دیگر داستان ساده ای است.

2 بهمن 1399

سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص 2.5 برابر شد

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: به رغم چالشهای پشت سرگذاشته شده در 2سال اخیر، سهم ⁧اقتصاد دیجیتال⁩ از تولید ناخالص داخلی، با رشد حدود 2برابری، به 6.5 درصد رسید.

31 تیر 1399

آیا آی ماینر قانونی است ؟

آی ماینر (iminer) یک شرکت معتبر ثبت شده ایرانی در حوزه اجاره ماینر استخراج بیت کوین است.

30 اردیبهشت 1399

مهلت ثبت نام در فراخوان نوپا های فناوری های همگرا فروردین ماه 99 سرانجام می یابد

طبق اعلام مرکز فناوری های همگرا معاونت علمی و فناوری علاقمندان برای شرکت در فراخوان نوپا های فناوری های همگرا تا انتها فروردین ماه سال 99 فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

7 اردیبهشت 1399

تامین اقتصادی دانش بنیان ها در بورس تضمین می شود ، مشارکت مردمی یعنی توسعه اقتصادی

سازمان بورس با ساز و کار های اقتصادی که دارد می تواند محلی مناسب برای جذب سرمایه گذار در شرکت های دانش بنیان باشد

26 بهمن 1398

مادر شدن به معنای انزوا نیست! سابقه تجربه در Peanut

Peanut استارتاپ جدیدی است که در سال 2016 در انگلستان راه اندازی شده و با طراحی یک برنامه، مادران و نیازهای آنها را در مرکز توجه قرار داده و امکان برقراری ارتباط بین مادرانی را که نزدیک هم هستند و علایق مشترک دارند، فراهم می نماید.

28 دی 1398

چهارمین دوره مسابقات متالوگرافی یکم آبان ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار می گردد

چهارمین دوره مسابقات متالوگرافی با حضور 26 تیم از دانشگاه های سراسر کشور یکم و دوم آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

14 آذر 1398

وزیر ارتباطات: توسعه کشور در گرو اقتصاد دیجیتال است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: محور مالی توسعه کشور توسط جوان های این مرز و بوم در گرو اقتصاد دیجیتال است.

13 شهریور 1398

تسهیل همکاری های فناورانه میان ایران و سایر کشورها با اختصاص خط اعتباری ویژه

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: آمادگی داریم و می توانیم برای تسهیل همکاری های فناورانه میان ایران و سایر کشورها خط اعتباری ویژه در صندوق نوآوری در نظر بگیریم.

15 مرداد 1398

فناوری استارتاپ ها و دانش بنیان های حوزه آتش نشانی را توانمند می نماید

همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری وفناوری(INOTEX 2019)،رویداد ارائه نیازهای فناورانه آتش نشانی برای توانمندسازی استارتاپ های این حوزه برگزار می گردد.

11 مرداد 1398

تشکیل 4 استارتاپ نانویی با گردش اقتصادی 10 میلیاردی

مدیر کارگروه نوآوری و توسعه فناوری ستاد توسعه فناوری نانو، توسعه بازار، سرمایه گذاری و توسعه فناوری را از خدمات ارائه شده به طرح های منتخب این برنامه نام برد و گفت: با برگزاری این برنامه تاکنون چهار استارتاپ بسیار پیروز ایجاد شده که هر کدام بیش از 10...

2 مرداد 1398