حمایت اقتصادی BMW از تولیدکننده نانوپوشش محافظ قطعات الکترونیکی

به گزارش وبلاگ ورامین، یکی از شرکت های سرمایه گذاری BMW اقدام به سرمایه گذاری روی شرکت اکتنانو نموده، شرکتی که با فناوری نانوپوشش مقاوم در برابر آب و عوامل محیطی، به نام Advanced nanoGuard™ (ANG)، استاندارد جدیدی برای حفاظت از قطعات الکترونیکی ایجاد نموده است.

حمایت اقتصادی BMW از تولیدکننده نانوپوشش محافظ قطعات الکترونیکی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ورامین، یکی از شرکت های سرمایه گذاری BMW اقدام به سرمایه گذاری روی شرکت اکتنانو نموده است، شرکتی که با فناوری نانوپوشش مقاوم در برابر آب و عوامل محیطی، به نام Advanced nanoGuard™ (ANG)، استاندارد نوی برای حفاظت از قطعات الکترونیکی ایجاد نموده است. پوشش های ANG این شرکت را می توان مستقیم روی کانکتورها، آنتن ها، ال ای دی ها و قطعات مولد حرارت بالا اعمال کرد و این کار به فراورینمایندگان الکترونیک اجازه می دهد تا برای اولین بار به طور کامل از دستگاه های خود در برابر عوامل خارجی محافظت نمایند.

اکتنانو (Actnano) استارت آپ فعال در حوزه نانومواد است که راهکار های پوشش های هوشمند را برای محافظت از انواع محصولات در برابر آسیب آب و شرایط محیطی سخت توسعه می دهد. این شرکت نسل نوی از نانوپوشش را توسعه داده که محافظت استثنایی از لوازم الکترونیکی در بخش های خودرو و لوازم الکترونیکی مصرفی انجام می دهد. شرکت BMW اقدام به سرمایه گذاری در این شرکت نوپای نانویی نموده است تا از فناوری نانوپوشش اکتنانو حمایت کند، فناوری موسوم به NanoGUARD که یک نانوساختار نازک است و مستقیم روی قطعه الکترونیکی مورد نظر اسپری می گردد و به عنوان یک مانع عایق برای محافظت از اجزای زیرین در برابر آلاینده های مختلف محیطی مانند آب، رطوبت و نمک عمل می نماید. این اسپری ممکن است بر روی کانکتور ها و آنتن ها، و بعلاوه CPU ها، بدون احتیاج به پوشش، بر خلاف پوشش های استاندارد، اعمال گردد.

فناوری اکتنانو بعلاوه دارای مزایای هزینه ای قابل توجهی نسبت به گزینه های موجود است و استفاده از آن در فرآیند های فراوری ساده است و در کمتر از 30 ثانیه خشک می گردد. نانو پوشش های اکتنانو مورد اعتماد شرکت های فراورینماینده قطعات خودرو و لوازم الکترونیکی مصرفی در سراسر دنیا بوده و در حال حاضر در بیش از 2 میلیون خودروی فراوریی، از جمله 80 درصد خودرو های الکتریکی در آمریکای شمالی، و بعلاوه بسیاری از محبوب ترین لوازم الکترونیکی مصرفی در دنیا استفاده می شوند.

کسپر سیج، از مدیرات شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر BMW می گوید: افزایش وسایل الکترونیکی در خودرو، به ویژه با حرکت این صنعت به سمت رانندگی خودران و الکتریکی سازی کارها، حفاظت بیشتر از اجزای الکترونیکی حیاتی در خودرو را ضروری می سازد. نانوپوشش های اکتنانو از نظر کارایی برتر هستند و مزیت های متمایز هزینه ای را در مقایسه با جایگزین های سنتی به ارمغان می آورند، و آن را به یک تغییردهنده بازی برای امنیت نسل های بعدی وسایل نقلیه تبدیل می نمایند.

علاوه بر این، nanoGUARD با مواد پایدار فراوری می گردد و حاوی هیچ گونه ترکیبات مضر فلوئور یا هالوژن نیست که معمولاً در پوشش های خودرو یافت می شوند. مسئولان این شرکت می گویند که از این بودجه نو تامین شده به وسیله BMW برای توسعه فروش دنیای و تیم های فنی خود و بعلاوه افزایش فراوری برای پاسخگویی به افزایش قابل توجه تقاضا برای محصول خود استفاده خواهد نمود. تیمور احمد، مدیرعامل اکتنانو گفت: هدف ما نصب nanoGUARD در هر وسیله نقلیه در دنیا، یاری به حذف تصادفات غم انگیز و نجات جان افراد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمایت اقتصادی BMW از تولیدکننده نانوپوشش محافظ قطعات الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اقتصادی BMW از تولیدکننده نانوپوشش محافظ قطعات الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید