تی سی ال یک مودم روتر 5G رومیزی با سرعت 4.7 گیگابیت و وای فای 6 معرفی کرد

به گزارش وبلاگ ورامین، شرکت TCL در کنفرانس جهانی موبایل 2022 که از دیروز شروع شده است؛ چندین مودم همراه و رومیزی نو در رده 4G LTE و 5G معرفی کرد. تی سی ال دو مودم 5G نو رونمایی نموده که یک مودم رومیزی و CPE و مودم دیگر همراه و قابل حمل است.

تی سی ال یک مودم روتر 5G رومیزی با سرعت 4.7 گیگابیت و وای فای 6 معرفی کرد

مودم رومیزی 5G نو تی سی ال به نام Linkhub 5G CPE HH515 که سریع تر مودم در میان محصولات نو تی سی ال است؛ از حداکثر سرعت 4.67 گیگابیت بر ثانیه روی شبکه های فایوجی زیر 6 گیگاهرتز برخوردار است و جزو سریع ترین مودم روترهای 5G جهان قرار می گیرد. این مودم از شبکه های 5G استاندارد (SA) و غیر استاندارد (NSA) پشتیبانی می نماید.

بعلاوه، این مودم از وای فای 6 دو بانده به همراه پشتیبانی از 256 اتصال همزمان برخوردار است. به این معنی که شما می توانید از این مودم روتر هم در خانه و هم در کسب و کار بهره ببرید.

تی سی ال در مودم HH515 دست به تغییر طراحی مودم های خود زده است و یک مودم استوانه ای با سری کوچک تر هستیم که چندان زشت و بدسلیقه نیست ولی از آن سو، کاملا یک مودم رومیزی و مشابه بلندگوهای هوشمند یا هاب های مرکزی خانه های هوشمند است. ضمن اینکه بسیار شبیه به مودم روترهای هواوی نیز هست.

در پنل جلویی این مودم روتر شاهد چراغ های LED و در پنل پشتی شاهد سوکت آداپتور برق، یک درگاه RJ11 تلفن، دو درگاه RJ45 شبکه گیگابیتی و کلیدهای روشن/خاموش و WPS هستیم. در بخش زیرین مودم نیز شیار سیم کارت و کلید ریست واقع شده است.

تی سی ال می گوید این مودم روتر فایوجی برای کارهایی مانند کلاود گیمینگ، لایو استریم، آموزش آنلاین، کار در خانه و چند وظیفه گی و چند دستگاهی مناسب است.

مودم LINKHUB 5G CPE HH515 در همین فصل اول سال 2022 در اروپا عرضه می گردد ولی هنوز قیمت آن معین نیست. هنوز تی سی ال جزئیات بیشتری درباره پردازنده این مودم یا معینات 4G و امکانات دیگر آن ارائه نداده است.

منبع: شبکه چی

به "تی سی ال یک مودم روتر 5G رومیزی با سرعت 4.7 گیگابیت و وای فای 6 معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تی سی ال یک مودم روتر 5G رومیزی با سرعت 4.7 گیگابیت و وای فای 6 معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید