تصویر واقعی گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket S لو رفت

به گزارش وبلاگ ورامین، هواوی میخواهد گوشی هوشمند تاشوی تازه خود یعنی P50 Pocket S را دو روز دیگر (11 آبان ماه) در چین به کاربران معرفی کند. پیش تر نیز پوستر رسمی این گوشی به وسیله هواوی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. به همین دلیل اکنون یک افشاگر تصویر واقعی این گوشی هوشمند تاشو به همراه بعضی اطلاعات از پیکربندی و قیمت آن را فاش نموده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

تصویر واقعی گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket S لو رفت

یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو تصویری واقعی اما نه چندان واضح از گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket S را منتشر نموده که قسمتی از آن در دستان کاربری دیده می گردد. علاوه بر این تصویر، این افشاگر جزئیات دیگری را از این گوشی تاشوی نو فاش نموده که بر اساس آن، این گوشی هوشمند در دو پیکربندی روانه بازار گوشی های هوشمند تاشو می گردد. کاربران می توانند از بین 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند.

ظاهراً قیمت گوشی هوشمند تاشوی نو هواوی نیز لو رفته که طبق بر این اساس، نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی حدود 820 دلار قیمت خواهد داشت. بعلاوه کاربران باید برای خرید نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی تاشو مبلغی حدود 752 دلار هزینه بپردازند. این همه اطلاعاتی بود که این افشاگر چینی در رابطه با هواوی P50 Pocket S به اشتراک گذاشته است. تصویری که همراه با این اطلاعات منتشر شده تنها بخش کوچکی از این گوشی تاشو را نشان می دهد که در حالت تا شده نگه داشته شده است.

پیش تر نیز در گزارشی به قیمت 689 دلاری نسخه 256 گیگابایتی و قیمت 965 دلاری نسخه 512 گیگابایتی هواوی Pocket S اشاره شده بود. این در حالی است که این افشاگر چینی ادعا نموده که نسخه 512 گیگابایتی برای این گوشی نو تاشو وجود ندارد و این تناقضات کمی عجیب به نظر می رسد. طبق اطلاعاتی که قبلا از این گوشی هوشمند تاشو ارائه شده، هواوی Pocket S قرار است به عنوان نسخه ارزان گوشی تاشو و پرچم دار P50 Pocket روانه بازار گردد.

آن طور که به نظر می رسد هواوی از پردازنده اسنپدراگون 778 4G به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره می برد. این تراشه هشت هسته ای مجهز به 4 هسته از نوع Cortex-A78 و 4 هسته دیگر از نوع Cortex-A55 است و عملکرد پردازشی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی Adreno 642L نیز نسبت به نسل قبلی تقویت شده که افزایش عملکرد 20 درصدی را نوید می دهد.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند تاشوی میان رده مجهز به نمایشگر 6.9 اینچی آمولد با رزولوشن 2790 در 1188 خواهد بود که از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می نماید و نسبت تصویر آن هم به 21:9 می رسد. ظاهراً این گوشی هوشمند تاشو تنها با یک نمایشگر روانه بازار خواهد شد و خبری از نمایشگرهای ثانویه مانند سایر گوشی های هوشمند تاشو نخواهد بود. بعلاوه سیستم عامل هارمونی نیز به صورت پیش فرض روی این گوشی تاشوی نو هواوی نصب خواهد شد.

در خصوص سیستم دوربین تاشوی نو هواوی جزئیات دقیقی منتشر نشده، اما گفته می گردد که از یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی بهره می برد. سنسور اصلی آن به احتمال بسیار زیاد دوربین 40 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دو دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی و تله فوتو 32 مگاپیکسلی به ایفای نقش خواهند پرداخت. در نهایت باید اشاره کنیم که قیمت ها و پیکربندی این گوشی هنوز به طور رسمی از سوی هواوی اعلام نشده، بنابراین باید منتظر رونمایی از هواوی P50 Pocket و سایر جزئیات آن در روز چهارشنبه باشیم.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصویر واقعی گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket S لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر واقعی گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket S لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید