موبایل، تبلت و گجت ها

سلام بر گوشی های وای فای 7 و سرعت 65 گیگابیت

هنوز روترها و گوشی ها با استانداردهای وای فای 6 و وای فای 6 ای سازگار هستند ولی به زودی اولین نسل از گوشی های با پردازنده پرچم دار دیمنسیتی 9200 تازه مدیاتک وارد بازار می شوند.

19 آبان 1401

تصویر واقعی گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket S لو رفت

هواوی میخواهد گوشی هوشمند تاشوی تازه خود یعنی P50 Pocket S را دو روز دیگر (11 آبان ماه) در چین به کاربران معرفی کند. پیش تر نیز پوستر رسمی این گوشی به وسیله هواوی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. به همین دلیل اکنون یک افشاگر تصویر واقعی این گوشی هوشمند...

10 آبان 1401

ناگفته های یک فیلمساز از سخت گیری برای پروانه ساخت ، می گویند دیگر نمی توانید مثل قبل فیلم بسازید ...

کاظم راست گفتار می گوید شرایط دریافت پروانه ساخت فیلم ها سخت شده است و مسئولان سازمان سینمایی می گویند به امید گذشته نباشید.

30 مهر 1401

ترفندی برای بهبود صدای هدفون در خانه

هدفون ها جزئی جدایی ناپذیر از وسایل هر روزه ما هستند. وسایلی که حفظ بهداشت آن ها هم روی کیفیت صدا تاثیر دارد و هم روی سلامت گوش های ما.

1 مهر 1401

راهنمای سفر به استرالیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره راهنمای سفر به استرالیا،سخن خواهیم گفت.

19 شهریور 1401

معرفی هتل فولتون بوتیک قشم

جزیره قشم یکی از زیبا ترین و مجذوب نماینده ترین منطقه ها گردشگری ایران است. بافت محلی و متفاوت، به همراه جاذبه های طبیعی فراوان باعث شده، این جزیره به یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی گردشگران خارجی و داخلی تبدیل گردد. به علت استقبال مسافران زیادی که...

11 شهریور 1401

چگونه حافظه کش فایرفاکس را پاک کنید؟

اگر مسئله ای برای مرورگرتان پیش بیاید یک روش امتحان پس داده پاکسازی کش آن است. پر شدن کش بدان خاطر است که وقتی از اینترنت استفاده می کنید مرورگرتان اطلاعاتی به وسیله خود شما یا وبسایت وارد می گردد را ذخیره می نماید.

31 مرداد 1401

چند ایده هوشمندانه برای سپری کردن اوقات فراغت در هواپیما

در هواپیما چه کارهایی انجام دهیم تا حوصله مان سر نرود و چطور از وقت اضافی خود به شکل بهینه استفاده کنیم؟!

20 مرداد 1401

طرز تهیه کوکو گردو های متنوع چگونه است؟

با یادگیری طرز تهیه کوکو گردو می توانید این غذای خوشمزه و محبوب از خطه شمال را در خانه درست کنید. این کوکو را به روش های مختلفی تهیه می نمایند، بعضی دوست دارند از گوشت و بعضی دیگر از سبزیجات معطر در ترکیب غذایی استفاده نمایند. در هر دو صورت، این غذا به علت...

11 مرداد 1401

کوالکام تقریبا بهره گیری گلکسی S23 از فقط تراشه اسنپدراگون را تایید کرد

طی هفته های گذشته گزارش های زیادی در خصوص کنار گذاشتن تراشه اگزینوس و بهره گیری گلکسی S23 از تراشه اسنپدراگون منتشر شده است. حالا مدیرعامل کوالکام در جریان پرسش و پاسخ مربوط به گزارش اقتصادی اعلام نموده که این شرکت قرارداد چندین ساله با سامسونگ امضا نموده...

10 مرداد 1401

ارتقاء بزرگ در دوربین آیفون 14 پرو مکس

اپل معمولا تمایلی به ارتفاء مداوم سخت افزار دوربین گوشی های خود ندارد؛ مانند رویه سامسونگ در حفظ شارژ 25 واتی در طی چندین سال اخیر.

9 مرداد 1401

گوشی ردمی K50S پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی راهی بازار می گردد

طی ماه های گذشته گزارش های زیادی در خصوص دو گوشی ردمی K50S و K50S پرو منتشر شده است. حالا بر اساس یک گزارش تازه، ردمی K50S پرو قرار است با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی به دست کاربران برسد.

4 مرداد 1401

معرفی اپلیکیشن CountThings from Photos؛ شمردن را به گوشی بسپارید

اگر از اینکه مجبور هستید هربار تعداد زیادی اشیا را بشمارید بیزار هستید، یک خبر خوب برایتان داریم! Dynamic Ventures یک اپلیکیشن مجذوب کننده را با نام CountThings from Photos توسعه داده که می تواند با استفاده از دوربین گوشی شما، اشیا را حتی در تعداد بالا برایتان شمارش کند.

30 تیر 1401

گوشی شیائومی CC11 Pro شاید با نمایشگر 4K معرفی شود

به تازگی مشخصات یکی از گوشی های شیائومی در اسناد رگولاتوری چین یعنی TENAA دیده شده است. این گوشی از شماره مدل 2109119BC بهره می برد و احتمالا با شیائومی CC11 Pro سروکار داریم.

24 تیر 1401

ساعت هوشمند پیکسل واچ احتمالا با نسخه تازه گوگل اسیستنت عرضه می گردد

بعد از سال ها انتشار گزارش ها و شایعات مختلف در خصوص ساعت هوشمند گوگل، به نظر می رسد پیکسل واچ به زودی راهی بازار خواهد شد. در این میان متخصصان سایت 9To5Google با آنالیز کدهای اپلیکیشن گوگل، شواهدی را در رابطه با ویژگی های ساعت هوشمند پیکسل واچ پیدا نموده اند.

20 تیر 1401

ردمی K50 با دایمنسیتی 8100 در انجام بازی بهتر از گلکسی S22 اولترا و آیپد ایر 5 ظاهر شد

ردمی K50 چند هفته قبل به عنوان اولین محصول مجهز به تراشه قدرتمند دایمنسیتی 8100 رونمایی و راهی بازار شد. حال به نظر می رسد این گوشی توانسته حتی گلکسی S22 اولترا و آیپد ایر 5 را هم در تست بازی پشت سر بگذارد.

10 تیر 1401

متخلفان صنفی ایرانشهر بیش از 104 میلیون ریال جریمه شدند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان از 400 واحد صنفی در این شهرستان بازدید که 24 واحد متخلف شناسایی شده بیش از 104 میلیون ریال جریمه شدند.

20 خرداد 1401

از خطای دید عجیب تا مرگ زمین؛ برترین های علم و تکنولوژی

اگر فرصت پیگیری خبرها و اتفاقات مهم دنیای علم و تکنولوژی را ندارید، می توانید گلچینی از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای علم و تکنولوژی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های علم و تکنولوژی، هر هفته 10 خبر، مقاله و ویدیوی...

10 خرداد 1401

تی سی ال یک مودم روتر 5G رومیزی با سرعت 4.7 گیگابیت و وای فای 6 معرفی کرد

شرکت TCL در کنفرانس جهانی موبایل 2022 که از دیروز شروع شده است؛ چندین مودم همراه و رومیزی نو در رده 4G LTE و 5G معرفی کرد. تی سی ال دو مودم 5G نو رونمایی نموده که یک مودم رومیزی و CPE و مودم دیگر همراه و قابل حمل است.

8 خرداد 1401

معرفی اپلیکیشن های تاکسی یاب بین المللی

آشنایی با اپلیکیشن های تاکسی یابسفر یکی از مهمترین عناصر در زندگی هر فردی به شمار می رود، از همین رو برای بهتر شدن شرایط هر روز امکانات بهتر و جدیدتری در اختیار گردشگران و مسافران قرار می گیرد. یکی از این امکانات اپلیکیشن های سفر است که در بین آن ها تاکسی...

15 اردیبهشت 1401
تعداد: (84)