ساعت هوشمند پیکسل واچ احتمالا با نسخه تازه گوگل اسیستنت عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ ورامین، بعد از سال ها انتشار گزارش ها و شایعات مختلف در خصوص ساعت هوشمند گوگل، به نظر می رسد پیکسل واچ به زودی راهی بازار خواهد شد. در این میان متخصصان سایت 9To5Google با آنالیز کدهای اپلیکیشن گوگل، شواهدی را در رابطه با ویژگی های ساعت هوشمند پیکسل واچ پیدا نموده اند.

ساعت هوشمند پیکسل واچ احتمالا با نسخه تازه گوگل اسیستنت عرضه می گردد

با وجود اینکه نسخه سوم پلتفرم چند ماه قبل WearOS ارائه شده، اما این پلتفرم همچنان فاقد گوگل اسیستنت است. حالا به نظر می رسد اولین ساعت هوشمند گوگل همراه با نسخه تازه این دستیار هوشمند معرفی خواهد شد. به نظر می رسد این نسخه تازه از قابلیت های آفلاین بیشتری بهره می برد. بعلاوه در زمینه قابلیت های آنلاین هم ظاهرا امکانات بیشتری را ارائه خواهد داد. در همین زمینه یک طرح هم در کدهای موردنظر پیدا شده که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

از سوی دیگر، شواهد از عدم بهره گیری پیکسل واچ از چیپست اسنپدراگون Wear 4100 پلاس خبر می دهند و به احتمال زیاد این ساعت با چیپست اگزینوس سامسونگ عرضه خواهد شد. هنوز معین نیست که گوگل برای این ساعت از کدام چیپست سامسونگ استفاده نموده ولی احتمالا از اگزینوس W920 بهره می برد که در ساعت های سری گلکسی واچ 4 مورد استفاده قرار گرفته است.

مطابق معمول، چنین شایعاتی را باید با شک و تردید در نظر بگیریم و هنوز هیچ چیزی به طور رسمی اعلام نشده است. با این حال احتمالا طی روزهای آینده گزارش ها و جزئیات بیشتری از این ساعت هوشمند فاش خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساعت هوشمند پیکسل واچ احتمالا با نسخه تازه گوگل اسیستنت عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند پیکسل واچ احتمالا با نسخه تازه گوگل اسیستنت عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید