ارتقاء بزرگ در دوربین آیفون 14 پرو مکس

به گزارش وبلاگ ورامین، اپل معمولا تمایلی به ارتفاء مداوم سخت افزار دوربین گوشی های خود ندارد؛ مانند رویه سامسونگ در حفظ شارژ 25 واتی در طی چندین سال اخیر.

ارتقاء بزرگ در دوربین آیفون 14 پرو مکس

به گزارش وبلاگ ورامین، تا این لحظه، این را می دانیم که آیفون 14 پرو مکس به جای دوربین 12 مگاپیکسلی از دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده می نماید. ضخامت ماژول دوربین نیز تغییراتی خواهد داشت، اما همچنان این ماژول بیرون زده خواهد بود.

روز گذشته، یک افشاگر چینی جزئیاتی در مورد ماژول دوربین سری گوشی های آیفون 14 به اشتراک گذاشت. او گفت: سری گوشی های آیفون 14 یک ماژول پشتی فوق العاده بزرگ با پیکسل های زیاد دارد که با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است. دوربین گوشی های اپل همواره نسبت به گوشی های دیگر از رجحان قابل توجهی برخوردار بوده اند و تنها نقطه ضعف آنها نبود لنز اولترا تله فوتو می باشد.

طبق گزارش ها، میزان حسگر دوربین اصلی آیفون 14 پرو مکس به 1/1.3 اینچ افزایش خواهد یافت. میزان هر پیکسل نیز 1/22 میکرومتر خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی از فناوری ادغام چهار پیکسلی (12 مگاپیکسلی) پشتیبانی خواهد نمود. این سنسور را می توان برای سونی نیز سفارشی کرد. از آنجایی که اپل میخواهد گوشی آیفون 14 پرو را با فرایند صنعت همگام کند، پس باید ماژول های دوربین را ارتقاء دهد. علاوه بر این، ضبط یک ویدئو با کیفیت 8K و نسبت تصویر 16:9 حداقل به یک دوربین 33 مگاپیکسلی احتیاج دارد.

به زودی گوشی های پرچمدار اندرویدی با دوربین 200 مگاپیکسلی به بازار عرضه می شوند. غیرمنطقی خواهد بود که اگر اپل همچنان به استفاده از دوربین قدیمی 12 مگاپیکسلی خود ادامه دهد. در صورت استفاده از سخت افزار دوربین قوی تر، قیمت گوشی آیفون 14 پرو قطعا افزایش خواهد یافت. قیمت این گوشی حداقل 1099 دلار خواهد بود که 100 دلار بیشتر از آیفون 13 پرو است.

نسخه استاندارد آیفون 14 و آیفون 14 مکس به دوربین دوگانه مورب مجهز خواهند شد. در حالی که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از ماژول دوربین سه گانه استفاده خواهند کرد. ضخامت دوربین آیفون 14 پرو مکس اپل 4.17 میلی متر و ضخامت بدنه آن 7.85 میلی متر خواهد بود.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "ارتقاء بزرگ در دوربین آیفون 14 پرو مکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقاء بزرگ در دوربین آیفون 14 پرو مکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید