گوشی Oppo Reno7 نسخه ویژه سال نو

به گزارش وبلاگ ورامین، گوشی Oppo Reno7 که ماه گذشته رونمایی شد، دارای یک نسخه ویژه به نام Oppo Reno7 New Year Edition است.

گوشی Oppo Reno7 نسخه ویژه سال نو

به گزارش وبلاگ ورامین، این مدل نو به رنگ قرمز مخملی عرضه می گردد و دارای لوگوی ببر در پنل پشتی در کنار نام برند Oppo است. این لوگو به این علت استفاده می گردد که در تقویم چینی سال 2022 سال ببر نام گذاری شده است.

به غیر از رنگ قرمز و لوگوی ببر در پنل پشتی، سایر ویژگی های Oppo Reno7 New Year Edition با مدل Reno7 یکسان است. می توان نتیجه گرفت که این دستگاه مجهز به تراشه Snapdragon 778 است. صفحه نمایش این گوشی 6.43 اینچی AMOLED FullHD+ با نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود. بعلاوه این دستگاه از سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 11 بهره می برد.

برای عکاسی، چهار دوربین در نظر گرفته شده است. در پنل جلویی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در داخل سوراخ پانچ قرار گرفته است. در پنل پشتی هم سه دوربین شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی موجود است.

گوشی Oppo Reno7 New Year Edition دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 60 واتی است. این دستگاه بعلاوه دارای یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای احراز هویت بیومتریک می باشد.

قیمت گوشی Oppo Reno7 New Year Edition نیز مانند مدل معمولی است، بنابراین شما برای خرید رنگ نو مبلغ اضافه ای پرداخت نمی کنید. مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 2699 یوان (تقریبا معادل 425 دلار یا 375 یورو) قیمت دارد. در صورت پرداخت 300 یوان بیشتر (تقریبا معادل 45 دلار یا 40 یورو) می توان نسخه دوم گوشی را با فضای ذخیره سازی دو برابری (256 گیگابایت) تهیه کرد. نسخه سوم با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می گردد و 3299 یوان (تقریبا معادل 520 دلار یا 455 یورو) قیمت دارد.

نسخه نو سال نو Reno7 از تاریخ 27 دسامبر (ششم دی ماه) به وسیله وب سایت رسمی Oppo برای پیش فروش در چین آماده می گردد. بعید به نظر می رسد که شرکت OPPO قصد داشته باشد این مدل را در بازار های بین المللی عرضه کند. با این حال، محتمل است این شرکت نسخه ای از این گوشی با همین رنگ، ولی بدون لوگو ببر را در بازار های جهانی ارائه کند.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "گوشی Oppo Reno7 نسخه ویژه سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی Oppo Reno7 نسخه ویژه سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید