همایشها و نمایشگاه ها

تدوین نقشه راه گردشگری خوراک ایران

مصطفی فاطمی اضافه نمود: مطالعات اولیه اجرا شده و نقشه راه گردشگری خوراک ایران در حال تدوین است. کمیته علمی گردشگری خوراک نیز برای آنالیز مقالات ارسال شده با همکاری اساتید دانشگاه در راستای استفاده از این ظرفیت در مناسبت ها و برنامه های مختلف ایجاد شده...

26 مهر 1401

اسکویید گیم به سبک ب ام و

شاید نتوانیم در دنیای امروزی هیچ جانوری را مانند ماهی مرکب که یک نوع هشت پای دریایی است، به سحر و جادو کردن بیننده و ماهی های دیگر بدانیم. در دنیایی که نمایش و ارائه تفریح حرف اول را می زند، ب ام و در اقدامی پیشگام این موضوع شده است که اگر هم نخواهید، خواسته...

7 مرداد 1401

هدفگذاری ارتقای تعامل بین تولید کنندگان و تامین کنندگان در صنعت خودروسازی

سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب گفت: تعامل بین تولید کنندگان و تامین کنندگان در صنعت خودرو از اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو است و این نزدیکی موجب هم افزایی مجموعه های مختلف در این بخش صنعتی می شود.

8 تیر 1401

تی سی ال یک مودم روتر 5G رومیزی با سرعت 4.7 گیگابیت و وای فای 6 معرفی کرد

شرکت TCL در کنفرانس جهانی موبایل 2022 که از دیروز شروع شده است؛ چندین مودم همراه و رومیزی نو در رده 4G LTE و 5G معرفی کرد. تی سی ال دو مودم 5G نو رونمایی نموده که یک مودم رومیزی و CPE و مودم دیگر همراه و قابل حمل است.

8 خرداد 1401

دومین جشنوارۀ ملّی زیلوی برتر فراخوان داد

خبرنگاران/یزد دومین جشنوارۀ ملّی زیلوی برتر با رونمایی پوستر جشنواره در مراسمی با حضور استاندار، مدیر عامل و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان یزد رسماً فراخوان داد.

28 دی 1400

لیگ NBA، گلدن استیت از سد پورتلند گذشت، شکست لیکرز در وقت اضافه سوم

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در ادامه دیدارهای خود در فصل جاری NBA مقابل ساکرامنتو کینگز در وقت اضافه سوم باخت.

23 دی 1400

جشن نوروزگاه با مشارکت قزاقستان در خراسان شمالی برگزار می گردد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، جشن نوروزگاه با مشارکت قزاقستان در خراسان شمالی برگزار می گردد.

14 دی 1400

برگزیدگان هشتمین جشنواره بین المللی تک نوازان دف تهران معرفی شدند

تهران (پانا) - آیین اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی تک نوازان ساز دف با عنوان جلاجِل همزمان با میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

2 آذر 1400

صحبت های وزیر ورزش در پیاده روی هفته تربیت بدنی

به گزارش خبرنگاران، هفته تربیت بدنی از امروز (26 مهرماه) آغاز شده است. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در آغاز هفته تربیت بدنی با حضور در دریاچه خلیج فارس در چیتگر در مراسم پیاده روی که از سوی فدراسیون همگانی برگزار گشت، شرکت کرد.

16 آبان 1400

وزیر بهداشت: پزشکان دارو های کمیاب را نسخه نکنند

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر بهداشت گفت: از پزشکان خواسته ایم دارو را به صورت واقعی نسخه نمایند و آنچه که مورد احتیاج است، نسخه گردد.

5 آبان 1400

موزه بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو

موزه بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ (International Red Cross and Red Crescent Museum)، یکی از موزه های برتر شهر ژنو به تعداد میرود و موضوعی انسان محور دارد.

2 مرداد 1400

کاسپر اشمایکل: یورو باعث شد دختر نوزادم را نبینم

بازیکنان تیم ملی دانمارک شش هفته در حباب حفاظتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بودند و بالاخره روز گذشته توانستند پیش خانواده هایشان بازگردند.

1 مرداد 1400

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز متخصص تغذیه تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی شد

عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز به عنوان متخصص تغذیه، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران قهرمان قاره کهن شد.

24 اردیبهشت 1400

افتتاح 5 طرح دانش بنیان از سوی رئیس جمهوری در 4 استان

تهران (پانا) - رئیس جمهوری در چهلمین هفته از افتتاح طرح های کلان ملی کشور با عنوان پوشش تدبیر و امید برای جهش فراوری، 5 طرح ملی دانش بنیان و کارخانه های نوآوری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری را در استان های البرز، چهارمحال و بختیاری،...

25 بهمن 1399

اتفاق عجیب در بازار خودروی تهران ، پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودرو در روزهای پایانی هفته چهار تا پنج میلون تومان گران شد. این خبر را نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو به خبرنگاران می دهد.

19 بهمن 1399

اعتراض شدید پورموسوی به کمیته استیناف به خاطر برگزاری بازی با استقلال

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به رای کمیته استیناف مبنی بر برگزاری مجدد ملاقات این تیم با استقلال، معترض است.

28 شهریور 1399

گزینه دوم AFC برای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا فعال می شود؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت مخالفت احتمالی فدراسیون های با از سرگیری لیگ قهرمانان در آگوست گزینه پیشنهادی دوم را اجرایی خواهد کرد.

11 مرداد 1399

لیست 8 عرضه اولیه احتمالی روزهای آینده ، شستا چه برنامه ای برای بورس دارد؟

به گزارش خبرنگاران، شستا اعلام نموده است که هشت عرضه اولیه جدید در راه است. شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در گزارش کنفرانس خبری خود درباره تجدید ارزیابی دارایی ها و عرضه های اولیه این مجموعه در امسال شفاف سازی نموده است.

13 تیر 1399

فراخوان نمایشگاه عکس های برترسال دوربین. نت منتشر شد

فراخوان دوازدهمین نمایشگاه عکس های برترسال دوربین. نت منتشر شد.

3 تیر 1399

خبرنگاران جانسون از مسلمانان انگلیس خواست در ماه رمضان، قرنطینه را رعایت نمایند

لندن - خبرنگاران - نخست وزیر انگلیس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، از مسلمانان این کشور خواست تا شرایط قرنطینه را رعایت نمایند.

28 خرداد 1399
تعداد: (61)