گزینه دوم AFC برای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا فعال می شود؟

به گزارش وبلاگ ورامین، کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت مخالفت احتمالی فدراسیون های با از سرگیری لیگ قهرمانان در آگوست گزینه پیشنهادی دوم را اجرایی خواهد کرد.

گزینه دوم AFC برای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا فعال می شود؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ورامین، به نقل از روزنامه الوطن قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده است تا با مخالفت احتمالی فدراسیون های عضو برای از سرگیری دیدار های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ماه آگوست (مرداد) گزینه پیشنهادی دوم را اجرایی کند.

AFC چهارشنبه هفته جاری در کنفرانس ویدئویی با فدراسیون های فوتبال آسیا درباره سرنوشت لیگ قهرمانان و لیگ های داخلی کشور ها به بحث و مصاحبه خواهد پرداخت. در این کنفرانس تصمیم نهایی درباره نحوه و زمان برگزاری این رقابت ها که ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بودند، اتخاذ خواهد شد.

روزنامه الوطن قطر سپس به نقل از منابع معتبر خبری AFC می نویسد: اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا نتواند در آگوست دیدار های مرحله گروهی را به انتها رساند آماده اجرای دومین گزینه خود می شود. در این شرایط دیدار های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در سپتامبر (شهریور) و مراحل نهایی در ماه های اکتبر و نوامبر (مهر و آبان) به صورت تک بازی برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گزینه دوم AFC برای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا فعال می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه دوم AFC برای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا فعال می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید