اسکویید گیم به سبک ب ام و

به گزارش وبلاگ ورامین، شاید نتوانیم در دنیای امروزی هیچ جانوری را مانند ماهی مرکب که یک نوع هشت پای دریایی است، به سحر و جادو کردن بیننده و ماهی های دیگر بدانیم. در دنیایی که نمایش و ارائه تفریح حرف اول را می زند، ب ام و در اقدامی پیشگام این موضوع شده است که اگر هم نخواهید، خواسته و نا خواسته سر شما به سمت آن می شود و باعث به وجد آمادن شما خواهد شد.

اسکویید گیم به سبک ب ام و

Wowy Design بخشی از صنعت مُد است که شاید بخش کوچک و غیر کاربردی آن را تشکیل دهد، اما هستند کسانی که می خواهند بیشتر از دیگران دیده شوند.

نمای روبه روی ب ام و ix Flow

نمای روبه روی ب ام و ix Flow

قبلی 1 از 2 بعدی

اینبار متخصصان مونیخی ب ام و با استفاده از تکنولوژی ساخت کاغذهای الکترونیکی که در کتابخوان های کیندل آمازون ارائه می گردد، اقدام به ساخت یک خودرو با پوسته ای از همین سیستم کرده اند که شما می توانید رنگ خودرو را بین دو تم تیره و روشن تغییر دهید و یا اینکه مانند ماهی مرکب، طیفی از سایه ها و تریم های مختلف را بر روی بدنه خودرو ایجاد کنید که هم تحرک داشته باشد و هم باعث جذب دید اطرافیان گردد.

این اثر هنری بر روی کانسپت BMW iX M60 اجرا شده است و امکان دارد که همین تکنولوژی بر روی خودروهای دیگر ب ام و نیز ارائه گردد. در اینجا دیجیتالی شدن یک تجربه کاربری یکپارچه ارائه می نماید که با فردیت و احساسی بودن در فضای داخلی مدل های فعلی BMW تعیین می گردد. حالت های My Modes به راننده اجازه می دهد تا فضای داخلی را کاملاً با روحیه شخصی خود و تجربه رانندگی که می خواهد تنظیم کند.

نمای جانبی ب ام و ix Flow

نمای جانبی ب ام و ix Flow

قبلی 1 از 2 بعدی

به مناسبت نمایشگاه CES 2022 با معرفی BMW iX Flow با جوهر E ، سازنده خودروهای ممتاز مستقر در مونیخ، منظره فناوری آینده را ارائه می نماید که از دیجیتالی سازی برای تطبیق نمای بیرونی خودرو با شرایط مختلف و خواسته های فردی استفاده کند. سطح BMW iX Flow با جوهر E می تواند سایه آن را به درخواست راننده تغییر دهد.

فرانک وبر، عضو هیئت مدیره BMW AG، می گوید:

تجارب دیجیتالی در آینده فقط به نمایشگرها محدود نخواهد شد. ادغام بیشتر و بیشتر واقعیت و مجازی خواهد بود. با BMW iX Flow، ما بدن خودرو را زنده می نمایند.

تغییرات رنگ مایع به وسیله یک روکش بدنه پیشرفته که دقیقاً مطابق خطوط خودروی تمام الکتریکی Sports Activity Vehicle BMW طراحی شده امکان پذیر است. هنگامی که به وسیله سیگنال های الکتریکی تحریک می گردد، فناوری الکتروفورتیک رنگدانه های رنگی مختلفی را به سطح می آورد و باعث می گردد پوست بدن رنگ دلخواه را به خود بگیرد.

آدریان ون هویدونک، رئیس دپارتمان طراحی گروه ب ام و می گوید:

BMW iX Flow یک پروژه تحقیقاتی و طراحی پیشرفته و نمونه ای عالی از آینده نگری است که کمپانی ما در آن معروف است.

فناوری نوآورانه E Ink راه های کاملاً جدیدی را برای تغییر ظاهر خودرو مطابق با ترجیحات زیبایی شناختی راننده، شرایط محیطی یا حتی الزامات عملکردی باز می نماید. بنابراین این فناوری پتانسیل بی سابقه ای را برای شخصی سازی در زمینه طراحی بیرونی ارائه می دهد.

https://divar.ir/daal/wp-content/uploads/2022/01/BMW-iX-Flow-E-Ink-How-To-Change-The-Color-of-Your-BMW-480p.mp4

BMW iX Flow با جوهر E این پتانسیل را برای تأثیر چشمگیر نشان می دهد. در مقابل این پس زمینه، گروه BMW در حال توسعه این فناوری است تا بتوان شکل جدیدی از شخصی سازی را هم در بیرون و هم در داخل خودروهای تولیدی آینده تجربه کند. از محدویت های این طرح، عدم تنوع رنگ است که امید داریم در آینده نزدیک این مسئله هم حل گردد و شاهد تغییر رنگ های متنوع در خودرو باشیم، اما کاربرد اصلی آن را می توان در بدنه خودروهای عام المنفعه مانند کامیون ها و اتوبوس ها به عنوان یک عنصر در تبلیغات تعاملی متصور شد.

خرید و فروش و قیمت خودروی ب ام و

منبع: بلاگ دیوار

به "اسکویید گیم به سبک ب ام و" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکویید گیم به سبک ب ام و"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید