بازاریابی و فروش

تصویب آیین نامه اجرایی مربوط به ساز و کار هدفمندسازی یارانه ها

براساس مصوبه هیأت وزیران، حق العمل خدمات جایگاه های سوخت با اعمال 45 درصد افزایش نسبت به پارسال مشخص شد.

23 شهریور 1401

شگرد برخی نانوایان برای دور زدن طرح یارانه نان ، سهمیه آرد نانواهای متخلف قطع می شود؟

رئیس بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت : برخی نانوایی ها برای سود بیشتر و دور زدن کارتخوان های هوشمند نان خود را به صورت اینترنتی عرضه می کنند، در حالی که مردم در صف منتظرند.

12 شهریور 1401

مقایسه چری آریزو 5 اکسلنت اتوماتیک با خودروهای هم رده

چری آریزو 5 اکسلنت اتوماتیک در مدل های 1395 تا 1397 در بازار موجود است. برلیانس H330، جیلی GC6 اکسلنت را می توان از رقبای اصلی چری آریزو 5 اکسلنت اتوماتیک به شمار آورد. سه خودروی زیر هم در حدود رده قیمتی مشابه با این تیپ آریزو 5 هستند. به همین علت، در ادامه مطلب قصد...

8 مرداد 1401

اسکویید گیم به سبک ب ام و

شاید نتوانیم در دنیای امروزی هیچ جانوری را مانند ماهی مرکب که یک نوع هشت پای دریایی است، به سحر و جادو کردن بیننده و ماهی های دیگر بدانیم. در دنیایی که نمایش و ارائه تفریح حرف اول را می زند، ب ام و در اقدامی پیشگام این موضوع شده است که اگر هم نخواهید، خواسته...

7 مرداد 1401

سود 28 میلیاردی استقلال از انتقال الهیار صیادمنش به هال سیتی

اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جابجایی زمستانی فصل قبل از تیم فنرباغچه ترکیه راهی تیم هال سیتی انگلیس شد.

17 تیر 1401

هدفگذاری ارتقای تعامل بین تولید کنندگان و تامین کنندگان در صنعت خودروسازی

سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب گفت: تعامل بین تولید کنندگان و تامین کنندگان در صنعت خودرو از اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو است و این نزدیکی موجب هم افزایی مجموعه های مختلف در این بخش صنعتی می شود.

8 تیر 1401

عملیات ساخت 2 میلیون واحد مسکونی نو در سال آینده آغاز خواهد شد

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر وجود رویکرد تحول گرا در مدیران و معاونان وزارت راه و شهرسازی، سال 1401 را سال عملیات و اجرای طرح های مهم حوزه حمل و نقل و مسکن دانست که مراحل اولیه آن در سال جاری آغاز شده است.

31 خرداد 1401

متخلفان صنفی ایرانشهر بیش از 104 میلیون ریال جریمه شدند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان از 400 واحد صنفی در این شهرستان بازدید که 24 واحد متخلف شناسایی شده بیش از 104 میلیون ریال جریمه شدند.

20 خرداد 1401

ابلاغ جدیدترین مقررات پذیرش مسافران ورودی به ایران

هواپیمایی قشم ایر طی اطلاعیه ای خطاب به دفاتر فروش و دفاتر خدمات مسافرتی طرف قرارداد خود، تازه ترین شرایط پذیرش مسافران ورودی به ایران را ابلاغ کرد.

26 اردیبهشت 1401

حمایت اقتصادی BMW از تولیدکننده نانوپوشش محافظ قطعات الکترونیکی

یکی از شرکت های سرمایه گذاری BMW اقدام به سرمایه گذاری روی شرکت اکتنانو نموده، شرکتی که با فناوری نانوپوشش مقاوم در برابر آب و عوامل محیطی، به نام Advanced nanoGuard™ (ANG)، استاندارد جدیدی برای حفاظت از قطعات الکترونیکی ایجاد نموده است.

23 اردیبهشت 1401

تاریخچه رستوران مک دونالد و همبرگرهای خوشمزه اش!

تاریخچه رستوران مک دونالد | McDonalds Historyتقریبا همه ما نام رستوران های مشهور مک دونالد را شنیده ایم و شاید در سفرهای خارجی همبرگرهای خوشمزه اش را امتحان کرده باشیم. مک دونالد بزرگ ترین رستوران زنجیره ای فست فود در سرتاسر دنیا است، در 120 کشور دنیا شعبه دارد...

8 اردیبهشت 1401

دستورالعمل نحوه صدور مجوز فروشگاه های صنایع دستی تدوین و ابلاغ شد

مدیرکل #بازاریابی و #صادرات معاونت صنایع دستی #وزارت میراث فرهنگی از تدوین و ابلاغ دستورالعمل نحوه صدور مجوز فروشگاه های صنایع دستی خبر داد.

29 فروردین 1401

خودرو های 300 میلیونی بازار

خبرنگاران- لکسوس 250 ای اس پنج سال پیش 300 میلیون تومان قیمت داشت و پژو 206 تیپ پنج حول وحوش 35 میلیون تومان معامله می شد. سال جاری 300 میلیون تومان کفاف خرید همین پژو 206 تیپ پنج را می دهد و در بازار سه خودرو داخلی دیگر مثل پژو پارس LX، رانا پلاس پانوراما و سمند...

27 فروردین 1401

سهمیه بنزین در کیش تغییر کرد

طرح بازتوزیع یارانه بنزین از امروز (اول اسفندماه) در جزیره کیش شروع شد و همه شهروندان دارای کارت کیشوندی اعم از مالکان خودرو و افراد بدون خودرو، واجد دریافت سهمیه بنزین 20 لیتری شدند.

26 فروردین 1401

اعلام زمان شروع بلیت فروشی سینما های مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر

بلیت فروشی سینماهای مردمی فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 6 بهمن شروع می گردد.

23 فروردین 1401

عربستان سعودی، سواحل ناشناخته خود را به سوی بازدیدکنندگان گشود

در پی کاهش مستمر قیمت جهانی نفت، عربستان به فکر بهره برداری از ظرفیت های گردشگری غیر مذهبی خود افتاده است.

15 اسفند 1400

گوشی Oppo Reno7 نسخه ویژه سال نو

گوشی Oppo Reno7 که ماه گذشته رونمایی شد، دارای یک نسخه ویژه به نام Oppo Reno7 New Year Edition است.

9 اسفند 1400

تأثیر فیسبوک و گوگل در صنعت گردشگری

همه ما وقتی تصمیم به مسافرت می گیریم تلاش می کنیم تا بهترین مقصدهای مسافرتی را با بهترین شرایط و به صرفه ترین قیمت ها پیدا کنیم. برندها و شرکت های مربوط به مسافرت هم برای جذب مسافر بیشتر تلاش می کنند. اما باید دید نقش تکنولوژی های تازه در این میان چقدر...

30 بهمن 1400

راهنمای خرید پژو 206 کارکرده

خبرنگاران- قیمت پژو 206 تیپ دو صفرکیلومتر ظرف شش ماه اخیر حدود 70 میلیون تومان گران شده است. محصولی که الان 270 میلیون تومان خرید و فروش می گردد و اواخر بهار سال جاری دقیقا 200 میلیون تومان ارزش داشت. حالا اگر با همین بودجه سراغ بازار خودرو های کارکرده برویم،...

26 بهمن 1400

گلایه متقاضیان از کمیاب شدن دارو های شیمی درمانی، تاخیر در تحویل خودروهای سایپا

مهم ترین پیغام های رسیده به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ 5 دی ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

24 بهمن 1400
تعداد: (90)