تکواندوکار قمی مدال برنز کشور را از آن خود کرد

به گزارش وبلاگ ورامین، محمد جمشیدی در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: مسابقات آزاد کشوری در رده سنی نوجوانان پسر عصر آدینه در خانه تکواندوی تهران شروع شد و تیم تکواندوی استان قم توانست به یک مدال برنز باارزش دست یابد.

تکواندوکار قمی مدال برنز کشور را از آن خود کرد

وی اضافه کرد: این مسابقات طی 3 روز در تهران برگزار می گردد و مدال آوران این دوره و منتخبین کادرفنی به مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا در کانادا دعوت می شوند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم، گفت: در مسابقات وزن منهای 73 کیلوگرم حسین داداشی زاده از قم روی شیهاپ چانگ رفت و در نهایت به صورت مشترک با حمیدرضا خدابخشی از مازندران به مدال برنز این مسابقات دست پیدا کرد.

جمشیدی بیان داشت: داداشی زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد اما در دور دوم پیروز شد برنده مسابقه تکواندوکاران تهران و مازندران را شکست دهد و با کسب 2 پیروزی دیگر، مدال برنز خود را در این رقابت ها مسجل کند.

وی عنوان نمود: در وزن اول حسین حسین زاده، محمد رسول عالمی، سید هادی کشوری، علی استهری و مهدی سلطانی در وزن دوم رضا رمضانی، علی اکبر جوکار، علی امیدی، مهدی صحرائی در وزن سوم امیر محمد غلامی، علیرضا سهرابی، مهدی افشار و ابراهیم عباس پور و در وزن چهارم یونس طیبی و سید عباس جلالی برای تیم تکواندوی قم مسابقه می دهند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم توضیح داد: در وزن پنجم محسن فتح الهی، پویا بیرامزادگان و محمد ابراهیمیان، در وزن ششم مهدی عابد و جلیل شاهسوند، در وزن هفتم محمد خان محمدی، مرتضی قنبری و حسن داداش زاده، در وزن هشتم حسین داداشی زاده، در وزن نهم علی ماشاءاللهی و محمد مهدی شازده احمدی و در وزن دهم جواد مرادی و حسین آقامحمدی دیگر نفرات تیم تکواندوی قم هستند.

جمشیدی اعلام نمود: از سوی کادر فنی تیم ملی، علی چهره قانی تکواندوکار شایسته قمی که رنکینگ لیگ بر تر نوجوانان کشور را دارد، برای حضور در دومین مرحله انتخابی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است و محمد سعادتمند، روح الله رضاپور، بلال سلیمانی و رضا سام به عنوان مربیان این تیم را همراهی می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تکواندوکار قمی مدال برنز کشور را از آن خود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکار قمی مدال برنز کشور را از آن خود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید