حناچی تذکر گرفت

به گزارش وبلاگ ورامین، عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به شهردار تهران گفت: رعایت استاندارد در فرایند های ساخت و ساز نقش مهمی در افزایش ایمنی شهروندان دارد.

حناچی تذکر گرفت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ورامین، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکری در جلسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید به مصالح و فرآورده های ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها توجه ویژه ای داشته باشد و این موضوع در ساختمان های در دست احداث در نظر گرفته گردد و الگویی برای سایر دستگاه های اجرایی نیز باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران باید به موقع مصوبات شورا را مورد توجه قرار دهد و شاهد ارتقاء کیفیت ساخت و ساز در شهر باشیم، گفت: رعایت استاندارد در فرایندهای ساخت و ساز نقش مهمی در افزایش ایمنی شهروندان دارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: استفاده از مصالح و فرآورده های ساختمانی و همچنین بهره مندی از کارگران متبحر سبب بهبود ایمنی ساختمان ها می گردد.

فراهانی تاکید نمود:اجرای کامل مصوبات شورای شهر تهران از جمله الزام شهرداری به فرهنگ سازی در مورد ترویج استفاده از مصالح و فرآورده های ساختمانی استاندارد ضرورت دارد و مصوبه چگونگی ایمن سازی و استاندارد بیمارستان ها و مراکز تشخیص و درمانی شهر باید در راستا تحقق ساخت و ساز استاندارد و با کیفیت قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حناچی تذکر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی تذکر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید