خبرنگاران توزیع 24 هزار جزوه آموزشی پیشگیری از کرونا در خرم آباد

به گزارش وبلاگ ورامین، خرم آباد - خبرنگاران - سرپرست مرکز بهداشت خرم آباد گفت: 24 هزار جزوه آموزشی پیشگیری از کرونا در سطح ادارات، خانه های بهداشت، پایانه ها، کارگاه ها و مراکز نظامی خرم آباد توزیع شده است.

خبرنگاران توزیع 24 هزار جزوه آموزشی پیشگیری از کرونا در خرم آباد

مهرداد حسین پور روز چهارشنبه در جمع وبلاگ ورامین با تشریح اقدامات آموزشی و اطلاع رسانی انجام شده در راستای برنامه پیشگیری از کرونا بیان نمود: تا کنون 12 بیلبورد و 40 بنر تبلیغاتی با موضوع اطلاع رسانی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در معابر، ورودی و خروجی شهر خرم آباد تهیه و نصب شده است.

وی گفت: 2 هزار و 200 پوستر بزرگ و24 هزار نسخه آموزشی تهیه و در مراکز و پایگاه های جامعه سلامت، خانه های بهداشت، ایستگاه های سلامت، پایانه های مسافر بری، فرودگاه، ادارات، دستگاه های اجرایی، کارگاه ها، کارخانجات و مراکز نظامی و انتظامی استان بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد افزود: آموزش و ویزیت و غربالگری کرونا برای نیروهای کارگاه قرارگاه خاتم آزادراه در حال ساخت خرم آباد - اراک و عوامل سریال دا در منطقه ریمله خرم آباد انجام شده است.

حسین پور گفت: پنج هزار بروشور آموزشی و پیشگیری و سه بیلبورد ویروس کرونا نیز با همکاری یک شرکت به منازل مسکونی توزیع شده است.

تا به امروز 176 بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی و 10نفر فوت شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توزیع 24 هزار جزوه آموزشی پیشگیری از کرونا در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع 24 هزار جزوه آموزشی پیشگیری از کرونا در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید