خبرنگاران دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات طبری شروع شد

به گزارش وبلاگ ورامین، تهران - خبرنگاران - دهمین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و 21 متهم دیگر این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی بابایی شروع شد.

خبرنگاران دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات طبری شروع شد

به گزارش روز یکشنبه مرکز رسانه قوه قضاییه، در ابتدای این جلسه، دادگاه قاضی ضمن فراخواندن وکیل طبری برای ایراد دفاعیات خود از موکلش خطاب به وی گفت: از بیان مطالب تکراری خودداری کنید.

وکیل متهم در ادامه ضمن انتقاد از پوشش رسانه ای دادگاه از فرایندی که در یکی از جلسات دادگاه منجر به القا تناقض گویی موکلش در خصوص مبایعه نامه میان مهر صادقی و دانیال زاده شده بود هم انتقاد کرد و گفت: موکل فقط قسمت های خالی آن مبایعه نامه را با دستخط خود تکمیل کرده و در اختیار مهرصادقی قرار داده است و تا 4 ماه بعد که خود خریدار آن آپارتمان از مهرصادقی شده بود از سرنوشت آن مبایعه نامه میان دانیال زاده و مهر صادقی در خصوص یک واحد فلورا اطلاع نداشته است و فیلم پخش شده در جلسه قبل صداقت موکل را اثبات میکند.

وکیل متهم طبری گفت: موکل معتقد است صدوقی به افترازنی خارج از کیفرخواست اقدام کرده است.

وکیل متهم طبری در بخش دیگری از دفاعیات خود به فرایند کسب مجوز کارشناس رسمی دادگستری در زمینه املاک از سوی موکلش اشاره نمود و ادامه داد: اصل بر صحت قراردادهاست چرا که تا به امروز در هیچ مرجعی بی اعتبار بودن آن ثابت نشده است و نمی تواند علیه موکل به کار گرفته گردد.

وکیل متهم طبری در بخش دیگری از دفاعیات خود به نقش انوشه در اتهام موکل خود اشاره نمود و ارتباط انوشه در این اتهام را کذب عنوان نمود که این دفاع وکیل با واکنش نماینده دادستان روبرو شد و قهرمانی گفت: واژه کذب بار حقوقی دارد. آقای قاضی، وکیل متهم طبری چندین بار از واژه هایی مانند کذب یا پفراینده سازی استفاده کردند و گفتند اتهامات دادسرا کذب است؛ کذب بار حقوقی داشته و نشان از سوءنیت دادسرا دارد. البته ما اقدام قانونی خواهیم کرد.

قاضی بابایی در ادامه به وکیل متهم طبری تذکر داد.

وکیل متهم طبری گفت: کذب یا پفراینده سازی موضوعی است که به نقل قول از موکلم بیان کردم.

وکیل متهم طبری درباره دفاع از موکل خود پیرامون پنج فقره وکالت نامه کاری، اضافه کرد: موکل بنده وکالت نامه تام از همسر خود در اختیار داشته که هنوز هم وجود دارد.

وکیل متهم طبری در بخشی از صحبت های خود عنوان نمود که اشتباه افزایش کرایه خانه سازمانی بازپرس رستمی برای 30 نفر دیگر هم پیش آمده است.

ادامه دارد...

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات طبری شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات طبری شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید