دادگاه در خصوص کودک مرندی تصمیم گیری می نماید

به گزارش وبلاگ ورامین، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این که هم اکنون کودک مرندی در بهزیستی نگهداری می گردد، گفت: در صورت تشخیص و حکم دادگاه مبنی بر صلاحیت خانواده کودک مرندی، او به مادرش تحویل داده می گردد.

دادگاه در خصوص کودک مرندی تصمیم گیری می نماید

محسن ارشدزاده در گفت وگو با وبلاگ ورامین، در خصوص فیلم انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر تقاضای مادر کودک مرندی جهت نگهداری فرزندش، اظهار کرد: طبق تصمیم دستگاه قضایی، هم اکنون کودک مرندی به طور موقت توسط بهزیستی نگهداری می گردد و از وضعیت جسمی و روحی مطلوبی برخوردار است.

وی با تأکید بر این که بهزیستی فقط با حکم دادگاه می تواند کودک را به مادرش تحویل دهد، اضافه کرد: با توجه به وجود اختلافات خانوادگی و سابقه کودک آزاری توسط پدر این کودک، قطعاً کودک در چنین شرایطی به خانواده تحویل داده نمی گردد، چون در چنین شرایطی کودک مجدداً دچار مشکل می گردد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی اضافه کرد: اکنون ما وضعیت را آنالیز می کنیم و اگر مادر از شرایط مساعد و نگهداری برخوردار باشد با حکم دادگاه می توان کودک را به نزد وی بازگرداند.

وی ادامه داد: حتی اگر دادگاه کودک را به خانواده اش تحویل داد، باید پس از مدتی وضعیت کودک مجدداً آنالیز گردد تا مواردی مانند کودک آزاری و کودک دزدی تکرار نگردد.

ارشدزاده با بیان این که هم اکنون امکان کودک دزدی توسط پدر کودک وجود دارد، اضافه کرد: با توجه به این که پدر و مادر این کودک طلاق گرفته اند و پدر نیز دچار اعتیاد است، از همین رو خانواده دچار اختلاف بوده و احتمال مجدد این اقدام وجود دارد که پدر، کودک را به عنوان ابزار قرار داده و با استفاده از احساسات مادر، او را به بازگشت به زندگی مشترک، مجبور کند.

هفته گذشته ویدئویی دلخراشی از آزار و اذیت کودکی توسط پدرش در یکی از روستاهای مرند، در فضای مجاز منتشر شد که به دنبال آن، کودک توسط ماموران نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی پیدا و طبق حکم دادگاه به بهزیستی استان تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دادگاه در خصوص کودک مرندی تصمیم گیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه در خصوص کودک مرندی تصمیم گیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید