رئیس هیات گلف خراسان رضوی انتخاب شد

به گزارش وبلاگ ورامین، مجمع انتخاباتی هیات گلف خراسان رضوی با وجود درخواست فدراسیون مبنی بر لغو آن، در مشهد برگزار و رئیس هیات گلف خراسان رضوی انتخاب شد.

رئیس هیات گلف خراسان رضوی انتخاب شد

به گزارش وبلاگ ورامین به نقل از ایرنا، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات گلف خراسان رضوی با حضور 11عضو از17عضو مجمع انتخابی این هیات از جمله مدیرکل و معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، باشگاه ها، مربیان، داوران، شهرستان ها و دیگر اعضا در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اطلاع داد.

اقبال آذری، رضاحسینی، محمدرضا سعیدی، حسین فرهادیان، اصغرمنجمی و ناتاشا میراسماعیلی کاندیدای ریاست هیات گلف خراسان رضوی در این مجمع بودند که محمدرضا سعیدی، رضا حسینی و اصغر منجمی در مجمع حضور پیدا نکردند و اقبال آذری نیز پیش از رای گیری انصراف داد.

در سرانجام این جلسه پس از رای گیری از اعضای مجمع انتخابی حسین فرهادیان توانست با کسب 9 رای از مجموع 11رای ماخوذه به مدت چهار سال ریاست هیات گلف خراسان رضوی را بر عهده بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این جلسه گفت: امروز فصل جدید قانون گرایی را در ورزش استان شاهد خواهیم بود و می خواهیم ثابت کنیم که هیچ چیز مهم تر از اجرای قانون نیست.

فرزاد فتاحی اضافه نمود: قرار بر این بود که مجمع گلف پیش از این موعد برگزار گردد ولی با توجه به درخواست و اصرار رئیس این فدراسیون، این مجمع لغو شد تا دوباره در تاریخ دیگری برگزار گردد.

وی اضافه نمود: علیرغم مسائل زیاد، ثبت نام نامزدهای ریاست و فرایند تایید حراست تکرار شد تا مجمع برگزار گردد اما به دلیل عدم تایید یک فرد بازنشسته در بین نامزدها، 16 ساعت قبل از برگزاری مجمع درخواستی از سوی ریاست فدراسیون برای لغو مجدد این مجمع دریافت شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: علیرغم مخالفت فدراسیون با برگزاری مجمع، با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان کارها انجام شد تا طبق روال قانونی مجمع برپا گردد.

فتاحی اضافه نمود: شاید با برگزاری این مجمع ارتباط ما با فدراسیون قطع گردد ولی مجمع ما کاملا قانونی است و هیچ قانونی اجازه لغو مجمع را به خاطر تایید نشدن یک نامزد 16 ساعت قبل از برگزاری انتخابات نمی دهد.

وی ادامه داد: کوشش هیات های ورزشی در استان ها و شهرستان ها باعث ارتقای فدراسیون می گردد و آنچه فدراسیون ها دارند همین سرمایه ها در شهرستان هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزش در این استان با سایر استان ها تفاوت دارد و خراسان رضوی از تمام جهات قطبی در ورزش کشور است.

فتاحی اضافه نمود: خراسان رضوی افزون بر 60 تیم در دو بخش مردان و بانوان در لیگ های برتر دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رئیس هیات گلف خراسان رضوی انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیات گلف خراسان رضوی انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید