رستگاری در لحظه آخر

به گزارش وبلاگ ورامین، مجید عسگری ملی پوش 69 کیلویی وزنه برداری ایران در حالی روز چهارشنبه 31 مرداد در بازی های آسیایی اندونزی روی تخته می رود که برای کسب مدال در این میدان معتبر خیلی هم دست و پا بسته نیست.

رستگاری در لحظه آخر

به گزارش وبلاگ ورامین ، رضاعباسپور - مجید عسگری ملی پوش 69 کیلویی وزنه برداری ایران درحالی روز چهارشنبه (31 مرداد) در بازی های آسیایی اندونزی روی تخته می رود که برای کسب مدال در این میدان معتبر خیلی هم دست و پا بسته نیست.

روز چهارشنبه راس ساعت 14،30 دقیقه عصر به وقت تهران قرار است اولین نماینده وزنه برداری ایران یعنی مجید عسگری در رقابت دسته 69 کیلوگرم به مصاف رقبای قدرتمند و مدعی آسیایی خود برود. مجید عسگری نماینده 69 کیلویی کشورمان اگر چه تا دقایق خاتمهی آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری وضعیت اعزامش به جاکارتا معین نبود و خیلی عجیب بر سردوراهی تصمیم گیری برای رفتن یا نرفتن و قید بازی های آسیایی را زدن گیر نموده بود. اما در نهایت او ساکش را بست و مسافر اندونزی شد تا همراه سایر ملی پوشان وزنه برداری ایران در جاکارتا شانس خود را برای ایستادن روی یکی از سکوهای قهرمانی در این دوره از مسابقات امتحان کند.

عسگری روز چهارشنبه همین هفته (31 مرداد) باید در گروه A دسته 69 کیلوگرم به مصاف رقبای قدرتمند خود که اغلب از کشورهای شرق آسیا هستند برود. وزنه بردارانی قدرتمند از کشورهایی مثل ژاپن، کره شمالی، اندونزی، تایلند، چین تایپه و...، که همگی جزو مدعیان طراز اول سبک وزن در دنیای وزنه برداری به شمار می روند. البته این درست است که رقبای مجید عسگری از لحاظ تمرینی و رکوردی شرایط و موقعیت خوبی در رتبه بندی بین المللی این وزن دارند، اما تجربه نشان داده که مجید عسگری هم برخلاف آنچه تصور می گردد به هیچ وجه وزنه بردار از پیش بازنده و زنگ تفریح در میادین مهم بین المللی نیست. بنابراین باید منتظر روز مسابقه و رقابت مجیدعسگری در دسته 69 کیلوگرم با رقبای آسیایی باشیم.

قطعا اگر مجید در این وزن حداقل بتواند در خاتمه حرکات یکضرب و دوضرب خود مجموعی بین 318 تا 326 کیلوگرم را برای خود ثبت کند، قطعا می تواند روی یکی از سکوهای اول تا سومی بازی های آسیایی دردسته 69 کیلوگرم قرار بگیرد. اگرچه عسگری در دقایق و لحظات خاتمهی قبل از اعزام موفق شد مجوز حضور در این دوره از بازی های آسیایی را کسب کند اما او جزو سبک وزن های توانمند و شناخته گردیده وزنه برداری آسیا به شمار می رود و به همین دلیل می توان روی نبوغ و قدرت خدادادی این وزنه بردار خوش تکنیک بوشهری برای مدال آوری در جاکارتا حساب باز کرد. وزنه بردار ایران از بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو که مرتضی رضاییان موفق شد کاروان وزنه برداری کشورمان را در این وزن نقره ای کند تا به امروز که 8 سال از آن افتخارآفرینی می گذرد نتوانستیم صاحب مدال سبک وزن در بازی های آسیایی شویم. حال باید منتظر ماند ودید که مجیدعسگری آیا می تواند مثل رضاییان، برای وزنه برداری ایران در جاکارتا مدال آوری کند یا اینکه همچنان باید تا دوره بعدی بازی ها درحسرت مدال سبک وزن بمانیم.

منبع: ایران ورزشی

به "رستگاری در لحظه آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستگاری در لحظه آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید