نماینده مازندران: کسی جوابگوی اتفاقات نیست، نصیری جواب سربالا داد

به گزارش وبلاگ ورامین، رقابتهای موی تای قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در بخش دختران جمعه 15 شهریورماه با هدف راهیابی نفرات منتخب به اردوی تیم ملی در سالن ولیعصر شهرستان اهر برگزار گشت که اعتراض مربی تیم دختران مازندران به نحوه برگزاری و قضاوت داوران به درگیری مسئول کمیته داوران خانم رحیمی با مربی مازندران انجامید و حضور نیروی انتظامی و اعزام مربی مصدوم به بیمارستان ختم قائله را در پی داشت.

نماینده مازندران: کسی جوابگوی اتفاقات نیست، نصیری جواب سربالا داد

آنا رجب نژاد نماینده هیأت استان مازندران در این رقابتها با تائید خبر فوق به وبلاگ ورامین گفت: استان مازندران دو تیم به این رقابتها اعزام کرده بود، تیم ما را که با معرفی نامه هیأت وارد مسابقات شده بود را مسئولان برگزاری نپذیرفتند و تیم دوم که هیچ معرفی نامه ای زمان ثبت نام نداشت را قبول کرده و به ما گفتند به نام تیم قشم شرکت کنید. متأسفانه برخورد خوبی با ما نشد و دخترن 16، 17 ساله را در خوابگاهی بسیار نامناسب اسکان دادند.

وی ادامه داد: مسابقاتی با این درجه اهمیت را داورانی قضاوت کردند که هفته پیش در اصفهان دوره گذارنده بودند، خانم صدیقی از استان البرز هم مسئول وزنکشی بود، هم کار جدول مسابقات را انجام داد و هم داور بود. مگر یک نفر در یک دوره مسابقه چندتا مسئولیت می تواند داشته باشد. نکته خیلی مهمتر اینکه برخلاف قوانین، ناظر فدراسیون در مسابقات حضور نداشت و وزن کشی بدون حضور ناظر فدراسیون وجاهت قانونی ندارد.

نایب رئیس بانوان انجمن موی تای استان مازندران در مورد درگیری مربی این تیم هم گفت: متأسفانه داوران کم تجربه عملکرد خوبی نداشتند و مسائل عدیده در قضاوت باعث تضییع حق اعضای تیم ما و چند استان دیگر شد. وقتی مربی تیم به مسئول داوران اعتراض خود با بیان نمود، از سوی ایشان تهدید به اخراج از مسابقات شد. مربی تیم ما هم بیان کرد که مکتوب ما را اخراج کنید، ولی با برخورد فیزیکی ایشان و برخی داوران روبرو و در نهایت از شدت جراحات راهی بیمارستان شد.

رجب نژاد ادامه داد: نیروی انتظامی در محل حضور یافت و کلیه مسائل را صورتجلسه کرد. حتی پرونده بیمارستان هم موجود است و گزارش برای پزشکی قانونی جهت طی مراحل بعدی ارسال شده است. با نصیری مسئول انجمن موی تای هم تماس گرفته شد و مسائل را تشریج کردن که با برخورد عجیب ایشان روبرو شدیم. نصیری مدعی بود که فدراسیون در این مورد کاره ای نیست و من به عنوان مسئول انجمن موی تای که از فدراسیون بالاتر است تصمیم گیرنده هستم.

وی در انتها گفت: معلوم نیست چه کسی در مورد این مسائل پاسخگوست، چرا مسابقات در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، ولی هیچکدام از عوامل استان نبودند و حتی تیمی هم نداشتند. داوران با لباس غیررسمی قضاوت کردند و ده ها مشکل دیگر. این مسائل را با مدارک و مستندات تا انتها پیگیری خواهیم کرد و امیدوارم گوش شنوایی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نماینده مازندران: کسی جوابگوی اتفاقات نیست، نصیری جواب سربالا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مازندران: کسی جوابگوی اتفاقات نیست، نصیری جواب سربالا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید