نگاه منزوی به استقلال این روزها: فتحی وارث خرابی ها بود

به گزارش وبلاگ ورامین، کامران منزوی، قائم مقام پیشین باشگاه استقلال می گوید: امیرحسین فتحی وارث یکسری خرابی ها بوده و اکنون که سکاندار استقلال گردیده است، باید سیبل گردد.

نگاه منزوی به استقلال این روزها: فتحی وارث خرابی ها بود

به گزارش وبلاگ ورامین ، بعد از شکست 3 بر صفر استقلال مقابل السد، کامران منزوی به عنوان قائم مقام پیشین باشگاه استقلال ضمن اشاره به اشتباهات مدیران قبلی، قدری جزئی تر و موردی تر به نواقصی پرداخته که استقلال را به اینجا کشانده است.

زمان هایی که به هدر می رود و حرف هایی که نادرست است. منزوی این عامل را یکی از اصلی ترین گرفتاری های استقلال می داند و درباره اش می گوید: چقدر زمان برای تمدید قرارداد وینفرد شفر صرف شد؟ افکار عمومی و باشگاه مدام به تمدید قرارداد شفر پرداختند، اما خودشان مدعی بودند قرارداد سرمربی استقلال یک سال و نیمه است، آیا این حرف درست بود؟ بازیکنانی چون امید ابراهیمی، تیام، جپاروف و سیدمجید حسینی جدا شدند، اشکالی ندارد، بازیکن می آید و می رود، آیا از اردیبهشت ماه که بازی ها تمام شد تا مرداد ماه که آغاز فصل جدید بود، زمان نداشتند تا بازیکن جانشین بگیرند؟

نتیجه متخصص نبودن مدیران استقلال، تیم ناقصی است که در اختیار شفر قرار گرفته و منزوی درباره اش شرح می دهد: وقتی تیم ناقص باشد، شفر که سهل است، پدربزرگ او هم با تیم ناقص نمی تواند کاری انجام دهد. تخصص در استقلال به کار گرفته نگردیده است. چقدر در موضوع سوپرجام روی افکار بازیکنان و هواداران بازی کردند؟ آیا نمی توانستند آن را مدیریت نمایند؟

امیرحسین فتحی وارث یکسری خرابی ها بوده و اکنون که سکاندار استقلال گردیده است، باید سیبل گردد. منزوی با بیان این جمله تأکید می نماید: استقلال هنوز دو هفته پشت سر هم با ترکیب ثابت بازی ننموده. بازیکنی هم که گرفته اند، کادر پزشکی گفته مصدوم است. وقتی بازیکنی تحت نظر نباشد، همین می گردد که 20 دقیقه قبل از آغاز بازی با السد، مصدوم گردیده و کل تیم به هم می ریزد. به نیمکت استقلال نگاه کنید. السدی ها تیم شان را تقویت نموده و نقاط ضعف ما را هم به خوبی پیدا نموده بودند.

قائم مقام پیشین باشگاه استقلال می گوید: هفته گذشته، هفته مصاحبه ها بود و نشان می داد تمرکز روی مسابقه نیست. در یک جمله بگویم، استقلال مهیای این بازی سنگین نبود. گروهی که اکنون کار می نمایند، از شفر گرفته تا فتحی مقصر نیستند. شرایط امروز استقلال شاهکار سه مدیر قبلی است که در چهار پنج سال اخیر در باشگاه بودند. آنها باید تاوان بدهند، بگویید آنها کجا هستند؟ شاید هم در دل شان شاد باشند که این بلا سر استقلال و هوادارانش آمده است.

10 – 350

منبع: ایران ورزشی

به "نگاه منزوی به استقلال این روزها: فتحی وارث خرابی ها بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه منزوی به استقلال این روزها: فتحی وارث خرابی ها بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید