یادی از خاطرات چاق و لاغر در مستند شما که غریبه نیستید

به گزارش وبلاگ ورامین، شما که غریبه نیستید مجموعه مستندی است که به افراد شناخته گردیده جامعه و پشت صحنه زندگی و همراهی با آنها و خانواده این افراد می پردازد.

یادی از خاطرات چاق و لاغر در مستند شما که غریبه نیستید

در هر قسمت شاهد حضور یک چهره خواهیم بود و شخصیت هایی از بین بازیگران سینما و تلویزیون، مجریان شبکه های مختلف، پیشکسوتان عرصه های گوناگون و دیگر نامداران ایرانی در سطح ملی و بین المللی در این مجموعه معرفی خواهند شد.

در بیست و پنجمین قسمت، به زندگی حسن زارعی اشاره می گردد؛ وی که به حسن زارع مشهور است از جمله بازیگران و کارگردانان قدیمی سینما و تلویزیون به شمار می رود.

تنگنا و بوی پیراهن یوسف از جمله تجربه های سینمایی وی به شمار می روند همچنین در سریال های آیینه، مدرس و این خانه دور است هم به ایفای نقش پرداخته است.

زارعی در دهه 60 در کارهای متعدد عروسکی تلویزیونی به عنوان کارگردان و عروسک گردان فعالیت کرد که از جمله مشهورترین آنها می توان به کارگردانی سری سوم مجموعه نمایشی چاق و لاغر در سال 1367 اشاره نمود.

تهیه کنندگی شما که غریبه نیستید را عبدالله حاجی محمدی بر عهده دارد. این مستند یکشنبه 28 مرداد ساعت 20:00 و تکرار آن ساعت 13:00 روز بعد از شبکه افق پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یادی از خاطرات چاق و لاغر در مستند شما که غریبه نیستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادی از خاطرات چاق و لاغر در مستند شما که غریبه نیستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید