9 برنامه ایرانی در بین فینالیست های دریافت جایزه ABU

به گزارش وبلاگ ورامین، اسامی نامزدهای نهایی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه ABU اعلام شد که در این بین نام 9 برنامه ایرانی به چشم می خورد.

9 برنامه ایرانی در بین فینالیست های دریافت جایزه ABU

به گزارش وبلاگ ورامین، سایت اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه اسامی نامزدهای نهایی سه بخش رادیو، تلویزیون و انتخاب ویژه داواران ABU 2016 را گفت.

در بخش رادیو، برنامه های ایرانی در پنج حوزه نامزد جایزه شدند. ویبره (vibration) در بخش درام با آثاری از چین، نیوزلند و ژاپن رقابت می کند. مستند والمر (valmer) در بخش آثار مستند نامزد شده و آثاری از کشورهای هنگ گنگ، ژاپن و جمهوری کره با آن به رقابت می پردازند.

ایران همچنین در بخش گزارش خبری با برنامه اهدای عضو، احیای زندگی نامزد دریافت جایزه ABU شده است. دو برنامه رادیویی دیگر با نام های کمپین کتابخوانی و ایرانیان آنلاین در دو بخش برنامه های تعاملی و سرویس اجتماعی برگزیده شدند.

در بخش تلویزیون هم چهار برنامه ایرانی کاندیدای دریافت جوایز اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه شدند.

سریال کیمیا که محصولی است از موسسه رسانه های تصویری سروش است در بخش آثار درام با سه سریال از آلمان و ژاپن رقابت می کند.

تصمیم من در بخش برنامه کودک این دوره ABU نامزد شده و برای کسب این جایزه با محصولاتی از آلمان، سریلانکا و ویتنام رقابت می کند.

در بخش چشم انداز که با تم بازگشت برگزار شده، هشدار و پل از ایران با دو محصول تلویزیونی از کره جنوبی و هند رقابت می کنند.

جایزه ویژه هیات داوران این اتحادیه شامل دو حوزه رادیو و تلویزیون می شود که در کل 11 بخش را دربرمی گیرد، اما هیچ یک از محصولات ایرانی به فهرست نامزدهای نهایی این دو فهرست راه پیدا نکردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "9 برنامه ایرانی در بین فینالیست های دریافت جایزه ABU" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 برنامه ایرانی در بین فینالیست های دریافت جایزه ABU"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید