آخرین آمار جهانی مبتلایان و بهبودیافتگان ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ ورامین، طبق آمارهای جدید منتشرشده در دنیا، تا به امروز 126هزار و 380 نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 68هزار و 310 نفر بهبود یافته اند.

آخرین آمار جهانی مبتلایان و بهبودیافتگان ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ ورامین از تسنیم ؛ بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی worldometers، تا به امروز 126 هزار و 380 نفر در دنیا به ویروس کرونا (کووید 19) مبتلا شده اند.

با توجه به تعداد مبتلایان، 68 هزار و 310 نفر بهبود یافته و توانسته اند با این ویروس مبارزه نمایند؛ همچنین تعداد 4 هزار و 634 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

در این میان کشور چین با بیشترین تعداد مبتلا (80 هزار و 796 نفر) در رده اول کشورهای مبتلا به این ویروس قرار گرفته است.

بعد از کشور چین کشورهای ایتالیا، ایران و کره جنوبی به ترتیب با تعداد 12 هزار و 462 نفر، 9 هزار نفر و 7 هزار و 869 نفر در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

نکته قابل توجه، آمار مبتلایان و کشته های کشورهای اروپایی فرانسه، اسپانیا و آلمان است که نسبت به روز گذشته با افزایش چشمگیری روبرو بودند.

کشور فرانسه با 2 هزار و 281 مبتلا بعد از کره جنوبی در رده پنجم قرار گرفته است؛ تعداد مبتلایان این کشور نسبت به روز گذشته با افزایش 497نفری روبه رو بوده است!

بعد از فرانسه، کشورهای اسپانیا و آلمان به ترتیب با افزایش تعداد 582 و 401 نفر مبتلا روبرو بوده اند.

کشور آمریکا نیز با تعداد یک هزار و 329 مبتلا، در رده هشتم دنیا قرار گرفته است که نسبت به روز گذشته با افزایش 310نفری روبه رو بوده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "آخرین آمار جهانی مبتلایان و بهبودیافتگان ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار جهانی مبتلایان و بهبودیافتگان ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید