آموزش نحوه استفاده از ابزار هوشمند به دانش آموزان، اعلام آمادگی برای یاری به وزارت بهداشت

به گزارش وبلاگ ورامین، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره بروز بعضی مسائل جسمانی برای دانش آموزان در حین استفاده از ابزار هوشمند گفت: پیش بینی شده آموزش های لازم به وسیله شبکه شاد و تلویزیون ارائه گردد؛ ویدئو هایی فراوری شده که یاری می نماید تا نحوه استفاده مناسبتر باشد. هر پدیده جدیدی عوارضی دارد که باید بر آن غلبه کنیم.

آموزش نحوه استفاده از ابزار هوشمند به دانش آموزان، اعلام آمادگی برای یاری به وزارت بهداشت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ورامین، محسن حاجی میرزایی در حاشیه یازدهمین گفت وگوی هفته که با حضور وزیر بهداشت برگزار گردید با بیان اینکه همه ما می دانیم که رفتار جامعه تحت تاثیر یادگیری هاست و هرچقدر بهبود یابد، رفتار جامعه اصلاح خواهد شد گفت: یک سپاه عظیم فرهنگی داریم که شامل یک میلیون معلم و 15 میلیون دانش آموز می شود.

وی اضافه نمود: علاوه بر این ارتباط وسیعی با خانواده ها داریم و این ارتباط وسیع می تواند در خدمت مصونیت بخشی و افزایش ظرفیت و توان تاب آوری جامعه در خدمت عزیزان وزارت بهداشت قرار بگیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همه ما درگیر یک مبارزه سخت هستیم اظهار کرد: وزارت بهداشت در خط مقدم این مبارزه قرار گرفته است و ما به نمایندگی از جامعه عظیم فرهنگیان از کوشش های ارزشمند اجرا شده تشکر و اعلام آمادگی نموده ایم که می توانیم به وسیله آگاهی دهی، به پیشبرد اهداف یاری کنیم.

حاجی میرزایی ادامه داد: درجه بلوغ یک جامعه به میزان هم افزایی ها در درون آن جامعه برمی شود و هرچقدر همکاری بین دستگاه ها بیشتر باشد جامعه توسعه یافته تر و آمادگی اش برای پیشرفت بیشتر است.

وی با بیان اینکه زمینه های متنوعی برای همکاری با وزارت بهداشت داریم و طی سال های گذشته گام های خوبی برداشت شده است گفت: همیشه بر توسعه فعالیت ها تاکید نموده ایم. طرح کوچ برای کاهش وزن و چاقی دانش آموزان در امسال در دست اجراست و به افزایش تحرک بدنی آن ها یاری می نماید تا بتوانند در این ایام با الگوی تغذیه مناسب تر از سلامتی خود مراقبت نمایند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره بروز بعضی مسائل جسمانی برای دانش آموزان در حین استفاده از ابزار هوشمند گفت: پیش بینی شده آموزش های لازم به وسیله شبکه شاد و تلویزیون ارائه شود؛ ویدئو هایی فراوری شده که یاری می نماید تا نحوه استفاده مناسبتر باشد. هر پدیده جدیدی عوارضی دارد که باید بر آن غلبه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آموزش نحوه استفاده از ابزار هوشمند به دانش آموزان، اعلام آمادگی برای یاری به وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش نحوه استفاده از ابزار هوشمند به دانش آموزان، اعلام آمادگی برای یاری به وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید