ابراز امیدواری فتح الله زاده برای آماده سازی کمپ حجازی و ورزشگاه امام رضا (ع)

به گزارش وبلاگ ورامین، برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با علی فتح الله زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در محل این باشگاه دیدار کردند.

ابراز امیدواری فتح الله زاده برای آماده سازی کمپ حجازی و ورزشگاه امام رضا (ع)

به گزارش وبلاگ ورامین و به نقل از باشگاه استقلال، در نشست صمیمانه پیشکسوتان استقلال همچون علی جباری، نصرالله عبداللهی، جواد قراب، محمد نوری با علی فتح الله زاده، پیشکسوتان ضمن تبریک به سرپرست جدید استقلال برای بازگشت به باشگاه استقلال برای او در راه مدیریت این باشگاه آرزوی موفقیت کردند.

فتح الله زاده در این نشست با ابراز خرسندی از حمایت پیشکسوتان حضور آن ها در باشگاه را خیرمقدم گفت و از پیشکسوتان خواست با یاری های فکری خود او را در راه اداره باشگاه یاری رسانند.

سرپرست باشگاه استقلال در بخشی از صحبت های خود به مسائل مالی پیش رو اشاره کرد و درباره موعد پرداخت برخی بدهی ها به بازیکنانی همچون ایسما، جبارف، منشا و بدهی به جا مانده از پرونده جام حذفی و همچنین دیون باقی مانده مربیان خارجی توضیحاتی داد.

وی همچنین پیرامون حضور خود در کمپ ناصر حجازی و ورزشگاه امام رضا (ع) نیز حرف های مهمی به زبان آورد و ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک مجموعه عوامل باشگاه بتوانند از امکانات این ورزشگاه به نحو مطلوب بهره بگیرند.

فتح الله زاده در این دیدار پیرامون برنامه ماه ها و سال های آینده با پیشکسوتان همفکری کرد و تاکید کرد که شرایط بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ابراز امیدواری فتح الله زاده برای آماده سازی کمپ حجازی و ورزشگاه امام رضا (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری فتح الله زاده برای آماده سازی کمپ حجازی و ورزشگاه امام رضا (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید