اسکوچیچ: کار کردن با این شرایط صنعت نفت سخت است، بازیکنانم از باخت مقابل پرسپولیس راضی بودند

به گزارش وبلاگ ورامین، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه صنعت نفت شرایط خوبی ندارد و کار کردن با این شرایط برای من سخت است.

اسکوچیچ: کار کردن با این شرایط صنعت نفت سخت است، بازیکنانم از باخت مقابل پرسپولیس راضی بودند

به گزارش ، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بیان نمود: نیمه اول بازی تحت کنترل ما بود و سازماندهی خوبی داشتیم. گل بچگانه ای دریافت کردیم و پیش از بازی هم با بازیکنان صحبت کرده بودم که شوت های پشت محوطه جریمه و حمله از جناحین را باید برگشت بدهند.

وی افزود: از نتیجه نمی توان خیلی ناراضی بود. من از این مسئله ناراحت هستم، چون در دقایق آخر باید با تمام وجود برای کسب نتیجه مساوی یا پیروزی تلاش کرد.

تیم صنعت نفت آبادان بیان نمود: احساس بدی دارم، چون از جام حذفی کنار رفتیم و از طرفی در باشگاه مسائل زیادی داریم، اما آدمی بهانه جویی نیستم. باشگاه صنعت نفت بهانه های زیادی به دست بازیکنان داده است. بازیکنانی داشتیم که تمرین نمی کردند یا به دلیل نداشتن دریافتی گلایه دارند. تیم پرسپولیس خیلی بزرگ تر از صنعت نفت بود. کار کردن با این شرایط برای من سخت است.

اسکوچیچ همچنین بیان کرد: زوریبازی کردیم که انگار در بازی برگشت هستیم و بازی رفت را با اختلاف 2 گل برده ایم. یا بازیکنان ما کیفیت نداشتند یا از نتیجه یک بر صفر، چون مقابل پرسپولیس بازی می کردیم رضایت داشتند. من نمی خواهم برای باخت بهانه بیاورم، به دلیل پرداخت نشدن دستمزد، برخی به تمرین نمی آیند، برخی در خانه مشکل دارند و من هم درک می کنم.

اسکوچیچ در سرانجام گفت: این مسائل به انگیزه من ضربه نمی زند، چون با باشگاه قرارداد دارم و همیشه آدمی با انگیزه هستم. در ایران می بینید به تمام باشگاه ها کمک می شود، در حالی که مانند تراکتور خصوصی هم نیستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اسکوچیچ: کار کردن با این شرایط صنعت نفت سخت است، بازیکنانم از باخت مقابل پرسپولیس راضی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: کار کردن با این شرایط صنعت نفت سخت است، بازیکنانم از باخت مقابل پرسپولیس راضی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید