اقدام تحسین برانگیز سادیو مانه در کامرون

به گزارش وبلاگ ورامین، مهاجم لیورپولی تیم ملی فوتبال سنگال در حاشیه مسابقات جام ملت های آفریقا دست به اقدامی تحسین برانگیز زد.

اقدام تحسین برانگیز سادیو مانه در کامرون

به گزارش وبلاگ ورامین، سادیو مانه ستاره تیم ملی فوتبال سنگال که چند روز پیش با این تیم قهرمان جام ملت های آفریقا 2021 شد، در حاشیه این مسابقات اقدامی انسان محبت آمیز و تحسین برانگیز انجام داد. ستاره لیورپولی سنگال که در جریان این مسابقات دچار ضربه مغزی شده بود، در طول درمانش در بیمارستانی در کشور کامرون (میزبان مسابقات)، صورتحساب خانواده ای را که زندگی فرزندشان به علت صدمات جانی در خطر بود، به طور کامل پرداخت کرد. خانواده این بیمارِ جوان توانایی پرداخت هزینه درمان فرزند شان که 400 هزار فرانک آفریقایی معادل 515 پوند می شد را نداشتند.

سادیو مانه در تاریخ 5 بهمن در جریان بازی تیم ملی سنگال با کیپ ورده در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا، در دقیقه 53 به علت برخورد با دروازه بان حریف دچار ضربه مغزی شد اما پس از درمان های اولیه به بازی ادامه داد. او در دقیقه 63 آن بازی گل اول بازی و تیمش را به ثمر رساند و در نهایت هم در دقیقه 70 تعویض شد.

سنگال کیپ ورده را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و در ادامه با غلبه بر تیم های گینه استوایی، بورکینا فاسو و مصر به قهرمانی جام ملت های آفریقا 2021 رسید، مسابقاتی که به علت همه گیری ویروس کرونا با یکسال تأخیر به میزبانی کشور کامرون برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اقدام تحسین برانگیز سادیو مانه در کامرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام تحسین برانگیز سادیو مانه در کامرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید